|
Annulleret: Mac Mini/Magic Trackpad/Wireless keyb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2013 kl. 20:27 |
Hej
Jeg ønsker at sælge en Mac Mini MD387 i5 2,5 GHz processor, 500 GB. harddisk og 4 GB. RAM til en nypris på 4.899 kr. Købt i Elgiganten, Hjørring d. 21-05-2013. Meget flot stand, brugt meget lidt og passet godt på. Bemærk, at den kun er få dage gammel. Jeg var ikke specielt begejstret for skiftet til Mac-styresystemet OS X Mountain Lion, derfor ønsker jeg at sælge igen. Jeg ønsker ligeledes at sælge Apple Magic Trackpad MC380ZA. Købt i Elgiganten, Hjørring d. 23-05-2013. Meget flot stand, brugt meget lidt og passet godt på. Nypris: 549 kr. Bemærk, at den kun er få dage gammel. Afslutningsvis, ønsker jeg at afhænde et Apple Wireless Keyboard MC184DKB. Købt i Elgiganten, Hjørring d. 23-05-2013. Meget flot stand, brugt meget lidt og passet godt på. Nypris: 549 kr. Bemærk, at det kun er få dage gammelt. Samlet nypris: 5.977 kr. Med kvitteringer fra, som tidligere nævnt, Elgiganten i Hjørring. Hvad er det værd, og hvad vil Du eventuelt give for det? Information: Befinder sig i Hjørring. For nuværende er jeg ved at slette informationerne på harddisken på Mac Mini'en, og jeg skal stadig brug Keyboard og Trackpad til dette er afsluttet. Det skulle tage nogle timer/noget af natten. Det hele ser ud som nyt. Jeg kan eventuelt sende MMS fra telefon 20 62 19 83 af udstyret. Jeg ønsker ikke at blive forstyrret mellem klokken 21.35 og til klokken 10.30 i morgen d. 26-05-2013. Afhentning vil blive foretrukket. Jeg er også at finde her på siden samt PM, hvor man også kan få nogle personlige oplysninger såsom mail. Jeg sælger helst samlet, men hvis det er stemning for det, kan enkelt salg eventuelt komme på tale. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 26-Maj-2013 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke 14 dages returret i Elgiganten?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej
Jeg svarer lige på en PM om, hvorfor jeg ikke gør det. Hvis andre også gerne vil vide det, kan jeg også svare dem på en PM eller ved eventuel afhentning. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Jeg undersøger mandag formiddag, om jeg kan benytte fortrydelsesretten på Apple produkterne. Hvis nogen har information om, hvorvidt ibrugtagen Apple produkter kan fortrydes indenfor de 14 dage i Elgiganten, hører jeg gerne nærmere. På forhånd tak. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 25-Maj-2013 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvis det er købt over nettet (gælder også hvis du har bestilt over nettet og afhentet i butikken), så skal de give 14 dages returret, også selvom det er taget i brug.
Hvis du derimod har købt det i butikken, så giver Elmutanten også 14 dages returret, men da det ikke er lovpligtigt, så bestemmer de også selv reglerne. Så her kunne jeg sådan set godt forestille mig, at de nægter at tage brugte varer tilbage. Edit: Om det er Apple, Sony, Samsung eller helt andet mærke har i øvrigt intet at sige.
Redigeret af Nagash - 25-Maj-2013 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
Hej
Det er købt i butikken her i Hjørring, og ikke bestilt på forhånd eller noget. Nogen der ved noget? Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Så må du gå på deres hjemmeside og se deres regler, eller også ringe til dem.
|
|
![]() |
|
Hej
Jeg har fundet det her: http://www.elgiganten.dk/cms/s-6UusGQVtOZAAAAEwR2hVz0Do/fuld-returret-i-14-dage-hos-elgiganten Tja, jeg ringer i hvert fald mandag, eller tager derud. Med venlig hilsen og tak for hjælpen indtil videre |
|
![]() |
|
Det ser ud til, at de har ens regler uanset om de er købt online eller i butikken, så du kan nok sagtens få dine penge igen.
Men inden du gør det, så overvej lige, om det eneste problem er at du ikke kan arbejde med OS X? For du kan sagtens køre Windows på en MAC. Du skal bare hente i Bootcamp, som i øvrigt er noget Apple selv laver og så bruge en Windows DVD. Jeg ved ikke om der er kommet officiel support for Windows 8 endnu, men det virker nu fint alligevel, men der er i hvert fald fuld support for Windows 7.
Redigeret af Nagash - 25-Maj-2013 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
Hej
Jeg overvejer det lige. Jeg vil dog nok gerne have pengene igen. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Salget bliver ikke til noget, og vurderingsefterspørgslen er også hermed stoppet. Jeg har fået pengene igen hos Elgiganten, hvor jeg benyttede mig af deres fine service med returret. Tusind tak for alle jeres råd. Ha' en god dag. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 26-Maj-2013 kl. 16:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |