recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Annulleret: sælges Panasonic TX-65FZ950E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Annulleret: sælges Panasonic TX-65FZ950E

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nå, men mon ikke jeg lige så godt kan konkludere, at der ingen interesse er for køb af mit dejlige TV.

Det gør ikke det mindsteSmile

Skulle der nu være en enkel med interesse, så giv lyd fra dig.
havde det været for 2 uger siden, så havde jeg fundet det interessant. Mon ikke der dukker en køber op.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Nå, men mon ikke jeg lige så godt kan konkludere, at der ingen interesse er for køb af mit dejlige TV.

havde det været for 2 uger siden, så havde jeg fundet det interessant. Mon ikke der dukker en køber op.

Det ville have glædet mig at sælge til dig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7077
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 18:21

Det er svært at sælge top tv.   

Og desværre kommer der nyt .

Havde det haft Dolby vision kunne jeg have aftaget,   Men kikker selv efter 2000 modellen når den kommer. 
Og her håber jeg lysstyrken bliver boostet som de lover. 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Det er svært at sælge top tv.   

Og desværre kommer der nyt .

Havde det haft Dolby vision kunne jeg have aftaget,   Men kikker selv efter 2000 modellen når den kommer. 
Og her håber jeg lysstyrken bliver boostet som de lover. 

Ærgerligt. Jamen sådan er det.

Redigeret af Hother - 03-Maj-2019 kl. 21:21
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 11:21
Nu er det prøvet, et salg mit skønne TV. Jeg må bare erkende, at det er svært at sælge et ret nyt high-end TV, selvom det er kalibreret, som nyt -  og fungere perfekt på alle måder.

Måske - og det gør jeg jo nok, prøver jeg at sælge mit TV på et senere tidspunkt.

Salget er annulleret.

Mange tak for deltagelsenSmile
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 11:53
Du har prøvet at have det til salg herinde i 3! dage. Det er ikke alle der kigger hver dag, så et ønske om salg har nok ikke været særlig reel. At skulle købe så dyrt et TV kan også være, at det kræver en smule overvejelse, og det er ikke sikkert, at man beslutter sig på én dag.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Du har prøvet at have det til salg herinde i 3! dage. Det er ikke alle der kigger hver dag, så et ønske om salg har nok ikke været særlig reel. At skulle købe så dyrt et TV kan også være, at det kræver en smule overvejelse, og det er ikke sikkert, at man beslutter sig på én dag.
Sandt nok. I så fald må den pågældende sende mig en PM.Smile
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 12:09
Hvorfor ikke beholde den, når panelet nu er helt perfekt (ifølge dig)?
Et nyt panel er med stor sandsynlighed ikke lige så perfekt
Men sådan går det nok ikke
Behold den og brug pengene på dine 4K-naturfilm
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det er i bund og grund også årsagen til min beslutning, for jeg er meget glad for mit TV.

Jeg bruger nu nok pengene til et nyt kameraLOL
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 15:55
Forventeligt med et annulleret salg...
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 16:02

Det er i bund og grund også årsagen til min beslutning, for jeg er meget glad for mit TV.

Jeg bruger nu nok pengene til et nyt kameraLOL
God ide. Så kan Du få Dine foto op på 65" skærmen.
/Erik
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2008
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 21:59

Hvilke 4K-“naturfilm” Embarrassed er det der menes Wink

Redigeret af Skywalker - 04-Maj-2019 kl. 22:00
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu