recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anskaffelse af Wii
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnskaffelse af Wii

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Emne: Anskaffelse af Wii
    Sendt: 19-Maj-2008 kl. 10:09
Hej

Jeg har på min kærestes opfordring ønsket mig en Wii i fødselsdagsgave, jeg har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg håber at nogle herinde kan besvare.

Jeg rejser en del i Asien(Kina og Japan) og vil jo gerne kunne købe spil med hjem derude fra, som jeg gnidningsløst kan afspille på min kommende Wii, herhjemme. Er en Wii regionslåst, eller er det lige så herligt som med min PS3? (der er sgu sparet en del på spil og accessories efterhånden)

Er der noget speciel man skal være opmærksom på mht Wii. lidt a la PS3 og de forskellige versioner der er?

Mvh
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 10:17
wii er regions låst, men det skulle vidst kunne omgås ved at installere chip? dog virker det lidt forvirrende med bestemte chips til bestemte wii udgivelser(hardware revisions)? :S 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 10:26
Ja der skal en chip i for at omgår reg.låsen. Jo nyere maskinen er jo dyere er det at få smidt en chip i da der skal loddes flere ledninger.
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 11:37
Ok, tak for svarene.

Men er det smarteste så ikke at købe hos eksempelvis MM-vision? De giver jo garanti på en præinstalleret chip. Det virker ret tiltalende IMO.

Hvad med accessories, kan man uden problemer købe på tværs af lande og kontinentgrænser?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 12:06

Køb du bare en chippet Wii her i Danmark.

Tilbehør kan du sagtens købe i Asien. Jeg har købt en del på eBay.de fra Hong Kong.

Redigeret af kim.t - 19-Maj-2008 kl. 12:07
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu