|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frodo2000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 19-Marts-2008 kl. 09:39 |
Hej Er der nogen der kender Antec VERIS Micro Fusion 350-EC ? Jeg prøver at vælge mellem det og Antec VERISFusion 430 -EC . Jeg havde tænkt mig at sætte bundkortet ASUS M2A-VM HDMI i. Hvad siger I? Er der nogle fordele eller ulemper ved et af kabinetternerne?
/Frodo2000 |
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Jeg bruger Antec 430 kabinettet og ASUS bundkortet og har stor glæde af det. Har kørt med det siden en gang i efteråret. Dene eneste udfordring er Antec VFD displayet - men det har der været skrevet en del om på disse sider. Jeg lever nu fint med at genstarte et par gange om måneden, det har en PC jo i øvrigt altid godt af /Kurt |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Micro kabinettet tror jeg skam er ligeså godt som det andet, men det kommer an på dine behov. Får du brug for senere at smide et rigtigt grafikkort i? Hvad med TV-kort? Hvor stor en køler skal der på din processor? Hvor lødløs skal den være? Mindre plads giver mere varme, og der er ikke plads til store kølere, så derfor må man ty til små hurtige og larmende kølere. Selvfølgelig kan man godt lave et system lydløst i det lille kabinet, men det kræver lidt mere.
Og du skal være forberedt i invisteriger af riserkort hvis du vil have tvkort og andet i. Senere kommer der nok også grafikkort der endelig giver mulighed for at overføre HD-lyd over HDMI, og så skal man jo også have sådan en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |