recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antec Fusion og IR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntec Fusion og IR

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Robert - 406TS6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 21:27

Okay, et spørgsmål mere: jeg kan med sikkerhed konstatere at S3 standby fungerer for mediecenteret kan godt finde ud af at starte op, optage og lukke ned igen.

Jeg kan bare ikke finde ud af at få fjernbetjeningen til at starte mediecenteret op når det er i stand by. Jeg har iMON manager (programmet til at konfigurere IR modtageren) fundet at man kan konfigurere en masse funktioner til de forskellige knapper på fjernbetjeningen. Nu er powerknappen konfigureret til at få maskinen i standby, men jeg kan ikke konfigurere den samme knap til at starte maskinen op igen. Hvad gør I andre?

Robert Pedersen
Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 12:01
I mit tilfælde har jeg ikke gjort noget særligt andet end i iMon softwaren under Power settings for remoten vælge, at Power Toggle skal sende maskinen i Sleep.

Jeg har en Logitech Harmony remote med MCE RC6 kodesæt, og der er både en "On" og en "Power Toogle" kommando, som begge kan vække maskinen uden anden opsætning.

Det kunne godt lyde lidt som om at kabelopsætningen af selve display/IR modulet ikke er helt på plads?

I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top
Robert - 406TS6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 21:45

Måske jeg skal vende 2-pin-connector kablet om nede på displayet? Altså kablet fra kabinettets power-knap...

Det må jeg lige prøve.

Robert Pedersen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu