recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antec Fusion remote. virker ikke rigtig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntec Fusion remote. virker ikke rigtig

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 11:43

Syntes lige du går lidt for hårdt til værks henriksommer - Patriaken er tit den eneste der kan hjælpe med de mere tekniske aspekter af en MCE og personligt har jeg sparet mange timer pga. hans indlæg - Og han fortjener helt klart ros for at bruge sin fritid på at besvare spørgsmål i dette forum!
Husk lige at folk hjælper af egen fri vilje herinde - Patriakens indlæg giver dig desuden hele den tekniske forklaring, så du ved hvad problemet er hvis du skulle have mod på at finde en løsning - Dit problem ligger i remoten, ikke modtageren.

For at svare på dit spørgsmål omkring remote - Ja du kan sagtens købe en anden remote og bruge den sammen med den Imon reciever der sidder i dit kabinet. Jeg bruger en Harmony one, men har ikke konfigureret den 100% endnu.

Som patriaken netop skriver kan du faktisk bruge en hvilken som helst remote, da Imon displayet blot indeholder en IR modtager, og dem er der ikke den store forskel på.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 20:08
shadowdk

har på ingen måde hentydet at patriarken er dum eller uvidende. han kommer med lange tekniske forklaringer og er sikkert et rigtig klogt hoved. han kunne sikkert snakke i 10 minutter om alt muligt og jeg ville ikke forstå en promille. men nu er jeg slagter og har været det siden 97. var en nørd før det, men "markedet" har ændret sig meget.

det eneste jeg blev lidt sur over var at han kom med en lang teknisk forklaring og følte mig lidt nedgjort af ham. mig spørgsmål var nemlig meget simpelt på daværende tidspunkt. var kun på udkig efter en ny remote da jeg ikke gider skilde hele mit kabinet ad for at sende det over så jeg kan få en ny.

min plan er en logitech 895 (eller en anden hvis der skulle komme noget der er bedre) som jeg skal bruge til mit store projekt til næste år, hvor jeg skal bygge et tv møbel med skjult av/computer udstyr og tv og med tv lift. men indtil da vil jeg jo gerne kunne bruge min computer. derfor prøver jeg bare at finde et billigt alternativ til rm200. har feks kigget på rm100 som er mindre og har mindre funktioner. bare den kan gå op, ned, til siderne og de alm play, pause osv. har ikke brug for noget hitech. sidder kun og ser film på mit mediacenter. og serier.
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
AmpCore Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 03:11
Enhver Harmony remote vil virke uden problemer.
Harmony 525 eller 555 modellerne er relativt billige.

Ellers kan en standard MCE remote også bruges, og den ser du bl.a. inde i iMON konfigurationsprogrammet.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu