|
Antec kabinet sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2017 kl. 12:12 |
Hej alle
Jeg sælger mit Antec kabinet, oprindeligt brugt til en hjemmeserver. Det er et kabinet i god kvalitet, og født med støjdæmpende beklædning fra producenten. Der er taget billeder mens der stadig er lidt hardware i, det skal jeg nok fjerne inden salg. Strømforsyningen følger med! Det har stået i mit kælderrum og desværre fået en ridse på øverste flade. Denne har selvsagt ikke noget at sige i forhold til performance. Forsiden kan åbnes, som en dør, det har jeg ikke lige taget billede af. Kabinettet befinder sig i Odense, og kan også tages med på arbejde (i Kolding). Sælges til HBO 300,- kr. /P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |