recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antenne kabel - stik Mv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntenne kabel - stik Mv.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Emne: Antenne kabel - stik Mv.
    Sendt: 23-August-2005 kl. 11:58

Hej.

Jeg er ved at forberede installationenrne til Plasma TV her i hjemmet

Kabel -stik osv skal skiftes,  men hvad er så godt til formålet og hvor købes det ?  Evt på nettet eller i fysisk butik, jeg bor på Fyn/Nyborg, så mon der findes butikker i nærheden hvor det evt anbefalede kan købes ?

Redigeret af Bent M
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Per D Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2005 kl. 14:21

Må jeg tilføje et spørgsmål til Bent M' forespørgsel.

Jeg brugte i forsommeren 1000 dask på nye scart- og antennekabler (RF) fra Tech+Link, for at få bedre signaler overalt. Scartkablerne kan jeg se en forbedring ved, så det er OK, men! -da jeg skulle køre de nye fine guldbelagte RF-stik ind i min vægdåse (fra den lokale antenneforenings net), fandt jeg ud af, at stikkene passede meget dårligt sammen. Det er ind- /udvendige diametre der ikke er korrekte, så jeg har indtil videre måtte undlade at bruge det fine nye.

Har man ændret på stikkene fra da mit hus blev bygget i 1976 til idag?
-og skal jeg "bare" have monteret en ny moderne vægdåse (m/TV + Radio)? (kan jeg mon finde ud af dette selv?)

Per D

Per D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu