|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||
mwliverbird ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 07-Maj-2006 kl. 19:26 |
||||||
hej
jeg skal bruge et godt antenne kabel med. stik. nogle der har en ide om hvad jeg skal købe?? mvh michael |
|||||||
![]() |
|||||||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||||||
![]() |
|||||||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
||||||
Hej alle Er der nogen som har praksis erfaring med at skifte fra ca 10 meter alm til disse typer som koster *2 . Kan man se forskel ? PS. jeg har lidt dårligt signal. mvh lars
|
|||||||
Mvh
Lars |
|||||||
![]() |
|||||||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||||||
Hej mwliverbird du finder også gode antenne kabler her: |
|||||||
Hilsen Don P.
|
|||||||
![]() |
|||||||
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
||||||
Det der kabel, det er TYVERI. Det er penge ud af vinduet og ganske overflødigt. Se dette link: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9905&P N=14 Redigeret af 1mba - 07-Maj-2006 kl. 20:29 |
|||||||
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|||||||
![]() |
|||||||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
||||||
hej 1mba Når dus skriver at http://av-connection.com/?HierachyID=5 er spild af penge hvorfor er http://www.klik1stik.dk/group.asp?group=192&sub=170 så ikke,. Taler du af erfaring Mvh lars |
|||||||
Mvh
Lars |
|||||||
![]() |
|||||||
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
||||||
Hej... Jeg vil svare generalt. Jeg betaler ca. 2 kr. pr. meter antenne kabel og det er et kvalitets kabel, som bruges til satbokse/store fællesantenneanlæg. Det er faktisk det samme kabel, som du kan købe hos din lokale antennemand/byggemarked. Prisen her svinger mellem 8 - 16 kr. pr. meter. Det vigtige, ved dette kabel er, at producenten skriver sit navn og kabel data pr. løbende meter på kablet. Vedr. stik er det vigtigt, at de er HF tætte. Brug stik som er beregnet til satbokse. Jeg, har endnu ikke set guldbelagte antennestik, i udstyr til privat brug. Men jeg har heller ikke set alt. Til sidst, ingen af de to link, er pengene vær, efter min mening. |
|||||||
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|||||||
![]() |
|||||||
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
||||||
Hej Michael. Nu skriver du ikke noget om, hvad du bruger i forvejen. I forbindelse med en flytning, fik jeg pludselig meget dårligere signal, selv om jeg brugte de samme kabler, som jeg selv havde samlet. Begge steder havde jeg kabeltv fra TDC. Jeg læste i en tråd her på Recordere, at det var bedst at bruge kabler med fabriksmonterede stik, hvorfor jeg købte et 5 m kabel med stik i Føtex, og det virkede. Keld |
|||||||
![]() |
|||||||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||||||
Jeg kan ikke bruge Fastmonteret på mit TV-Tunerkort da de er for store, jeg har prøvet med 4 foskelige af de sorte, hvad gør jeg så, da det jeg selv har lavet ikke er for godt, signaler ændre sig når jeg flytter på kablerne, ikke så meget bare nok til at det forstyre TekstTV.
|
|||||||
![]() |
|||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||||||
Pengene værd i forhold til hvad? Det er klart at hvis du kan finde ud af at lave en ordentlig samling af antennekabel og stik, og ved hvor du skal købe det rigtige kabel og HF tætte stik, så kan du lave det væsentlig billigere selv. Hvis man ikke kan det, eller er sikker på at man kan det, kan købet af et færdigt (og testet) kabel spare dig for mange frustrationer. |
|||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||||||
Så har jeg måske set alt...
|
|||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||||||
![]() |
|||||||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||||||
Desværre er godpris ikke særlig god, I kan jo bare prøve med det kabel som Thorvald har vist. Så ind på www.pricerunner.com og skriv pgv8929 i søge teksten, så kan i se hvad jeg mener, i er da også velkommen til at prøve med noget andet. Når ja glemte lige at sige, jeg er fuldstændig enig med 1mba. Man kan lave et godt kabel selv, men det er nu nemmere at købe et, og på nogen af de gode kabler, man køber sidder der også en form for støj spole, dette vil være lidt svært at montere selv. Og lige præcis det link, som 1mba referere til der bruger de for det første nogle meget billige kabler og så bruger de nogle elendige fordeler. Så ja hvis du bruger noget ordentligt kabel, og fordeler som 1mba har sagt, så skulle den være i vinkel. Selv hælder jeg dog til de kabler man køber, ligesom der er forskel på et scart kabel, er jeg overbevist om at der også er det på antenne kabel. Redigeret af Don Pedro - 08-Maj-2006 kl. 12:13 |
|||||||
Hilsen Don P.
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |