|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|||||||
Nu var det ikke så meget for at linke til Godpris, det var bare for at vise eksemplet. Det kan da sikkert nok findes billigere andre steder.
|
||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||
![]() |
||||||||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|||||||
Nej nej den er jeg med på, det var nu også bare for at sige, at der fandtes andre muligheder.
![]() |
||||||||
Hilsen Don P.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
|||||||
Det er vel med kabler som med så meget andet......
Er det penge ud af vinduet at købe en BMV, når en Skoda lige så sikkert, godt og hurtigt kan fragte dig fra punkt A til punkt B (inden for de hastigheds grænser vi har i Danmark) ? Det handler vel i lige så høj grad om, om man synes at nogle kabler er lækre og man synes man vil ofre dem, måske fordi resten af ens udstyr er highend med guld bøsninger over hele linien ? Selvom et flot antenne kabel næppe giver et bedre billede end et billigt kvalitets antennekanel med fornuftige stik, så kunne jeg godt finde på at købe det, bare fordi det er flot... Desuden, naturligvis alt efter ens løn og hvor meget fritid man har, så skal man ikke fedte mange halve timer før det måske ikke alligevel kunne betale sig at bikse noget sammen selv. Mvh Peter Redigeret af Prasmus - 08-Maj-2006 kl. 18:15 |
||||||||
![]() |
||||||||
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
|||||||
Jeg mente i udstyr. altså recordere, video'er eller TV. |
||||||||
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
||||||||
![]() |
||||||||
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
|||||||
Hvem gider køre BMV, når man kan få en TRABANT Det er ikke et spørgsmål om, at bikse noget sammen, men om ikke, at købe et dyrt kabel, som ikke har nogen effekt. Det er faktisk meget nemmere, end man tror, at lave sit eget kabel. |
||||||||
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
||||||||
![]() |
||||||||
berliz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|||||||
TV - VCR: analoge - digitale udsendelser. Lunddal skrev et sted om DVD: " Det viser sig at Recorderen stod i TV Mode, så den gjorde rent faktisk, hvad jeg (ubevidst) havde bedt den om. Det har vist noget med mit problem at gøre. En analog satellitreceiver er koblet til videoen (L2) og TV'ets scart AV 2. En ny digital terrestrisk receiver (til de gratis danske kanaler, bl.a. DR 2) er tilsluttet mellem videoens scart L1 og TV'ets scart AV1 (hvor jeg før havde tilsluttet en analog satellitreceiver). Alt virker nu som det skal, bortset fra, at jeg på videoens "egen" kanal kun kan se de "gamle" analoge sendere fra TV og satellit. De danske kanaler der nu modtages via den digitale receiver vises først, når jeg har trykket på VCR-TV knappen på videoens fjernbetjening. Hvorfor vises de analoge og digitale udsendelser ikke på samme måde på videoen, altså med knappen VCR-TV i samme stilling? Når udsendelsen er digital, vises der kun en blå baggrund (indtil jeg altså trykker på knappen). Hvis jeg f.eks. har valgt at modtage DR 2 på den digitale receiver, og jeg starter optagelsen manuelt, bliver udsendelsen optaget som den skal, selv om der kun vises en blå skærm. Er der en god forklaring på dette? Jeg er ikke ekspert på området Berliz |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |