|
antenne vægudtag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2013 kl. 16:42 |
Hej. Konen er ved at være træt af de 2 huller i væggen hvor div antenne kabler kommer ud, så det vil jeg prøve at lave pænt. Lige Nu er der 2 x 1½ modul indmuringsdåser ved siden af hinanden. Af kabler har jeg 2x sat, 1 radio, 1 nætværk. Det er også en tv antenne som jeg dog ikke bruger længere. Hvordan laver jeg det pænest. Havde tænkt på et netværksudtag i den ene og så 2 x sat samt radio i den anden. Synes dog at de udtag jeg kan finde kun har plads til een ledning så jeg skal til at bruge en combiner. Havde også tænkt på at sætte et blænddæksel op, bore nogle huller og sætte disse ihttp://www.harald-nyborg.dk/p8925/antennekabelsamler-til-f-stikmen for at kabler kan være der skal der nok et vinkelstik på indvendig
men bliver det til for mange samlinger så det går ud over signalet
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske skal du prøve sætte et billede på.
Det er lidt svært gennemskue hvad det er du vil.
![]() |
|
![]() |
|
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Lavede hurtigt dette i paint. Håber dette giver mening. ellers spørg igen. Vil tage et blænddæksel og selv lave huller i. i disse huller vil jeg montere nogle f samlestik med en møtrik. her kan jeg så sætte en ledning i til receiveren. Bag dækslet vil jeg sætte et vinkel f stik på og så sætte ledningen fra lnb på her. tænker bare om det bliver for mange samlinger som vil gå ud over signal kvaliteten ![]() Redigeret af Hr. Dam - 26-Maj-2013 kl. 21:04 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvorfor ikke en sådan i stedet for. http://www.triax.dk/da/FindProduct/ProductDetails.aspx?product={1A6124D8-995A-44A9-B133-48C7D61F0E31}
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
linket virker desvæære ikke hos mig
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jo den ser fin ud. Men efter hvad jeg lige kan google så har den kun een sat udtag. Den anden f connector er til dab. Og nogle af disse udtag er beregnet til at man fører alle signalerne ned i et kabel ved hjælp af en combiner. Så er der filtre indbygget i udtaget til at dele signaler ud til stikkene, så ved ikke om dab stikket kan bruges som sat 2.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
fra en lnb med 2 udgange til min receiver med 2 tuner, så jeg kan optage og samtidig se noget andet
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg tror ikke du skal være nervøs for samlingerne.
Prøv i første omgang at lave samlingerne. Hvis det giver problemer har du ikke mistet en formue.
Hvis det kører problemfrit er det bare med at finde boremaskinen frem.
Held og lykke.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |