recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antennebidrag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntennebidrag

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 13:21
Det kan diskuteres om udlejer overhovedet kan kræve stigningen hos dig, og i hvert fald ikke med tilbagevirkende kraft.

Se nærmere på lejlovens §§ 47-53, din lejekontrakt og kontakt LLO.

Bed alternativt din udlejer dokumentere om at fortælle dig hvor hans hjemmel til stigningen findes.  
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Feller Feller skrev:

de nævner ikke noget sted i kontrakten at jeg også er indbefattet af Glentevejens regler osv.

Hvis udbyderen sætter prisen op, så er dem der aftager signal fra dem jo også nødsaget til at betale mere for det, uanset om det er via en udlejer eller om det er ved direkte betaling til udbyderen. Det er ganske det samme som ved en antenneforening som har levering fra enten You See eller Stofa, sætter de prisen op, så skal foreningen betale mere, og derfor skal de jo også have mere fra de tilsluttede brugere.
Ud fra hvad jeg har læst mellem linierne og samme Rolf Barfod A/S, da er samme i stand til AFTAGE den fulde Tv leverance fra Programleverandørerne, og også garanteret en årrække fremover. Som så bare have at blive betalt fra Lejernes side. Selv her i Aarhus måtte nogen ændre på tingene; altså tvungen mulighed for kunne nøjes med en Grundpakke.

Redigeret af moho - 27-Juli-2010 kl. 17:16
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu