|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 28-September-2006 kl. 12:35 |
Jeg har købt en forstærker som jeg har forbundet så jeg kan forbinde to TV samtidig, men problemet er bare at signalet bliver dårligt med denne men godt uden. Derfor tror jeg det bedste vil være at prøve med en fordeler i stedet. Har hørt at der skulle være noget der hedder en F-connector. Nogen der kan forklare om det er sådan en jeg skal bruge og hvor jeg får en kvalitets F-connector? Jeg har set på to fra AV-connection 06-030 og 06-033 hvor sidstnævnte har nogle andre stik, men er den så bedre og er det en man kan købe i en fysisk butik? Skal lige nævne at jeg kører med disse antennekabler: http://klik1stik.dk/product.asp?product=481&sub=170& page=1 Kan jeg så bruge sidstnævnte? Tak for hjælpen. Redigeret af Bjur - 28-September-2006 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Du kan ikke bruge 06-033 med dine nuværende kabler. Disse er til almindelige coax antennestik. Hvis du vil bruge 06-033 skal du have kabler med F-stik i den ene ende og almindelig coax antennestik i den anden. Sådan et kabel laver du bedst selv, da jeg ikke tror de kan købes færdige. Du kan bruge 06-030 med dine nuværende kabler. Både 06-030 og 06-033 kan forøvrigt købes hos Harald Nyborg. Flemming Redigeret af fltk - 28-September-2006 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Ja det har jeg fundet ud af i mellemtiden, men vil gerne have en fordeler hvor signaltabet er mindst muligt. Er der nogen der er bedre end andre og der skulle findes nogle med tab, er de bedre? |
|
![]() |
|
Mutzer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
Det bedste skulle være at bruge f-stik, og derved 033 som jeg har hørt det. Jeg har selv købt det hele hos av-connection, og fik også vejledning i hvordan jeg skulle klargøre osv. I følge ham, så er f-stik den proffesionelle løsning, som også bruges til sattelit fx. Den anden fordeler er noget i skod er min effaring.. løse forbindelser osv... Med f-stik er den dejlig fast.
|
|
Mutzer
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, jeg snakkede med en fra AV-connection, som faktisk anbefalede mig at bruge den alm. fordeler efter han hørte mit formål. Jeg kører på TDC kabelTV og skal køre med selector. Han sagde så, at det faktisk var bedst så at bruge den almindelige pga. at der så var færre led placeret. Jeg købte en hos Thansen til 20 kr. og placerede den direkte i min recorder, og har været supertilfreds. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |