|
Antenneforstærker eller ej |
Besvar |
Forfatter | |
jfrimann
Ny bruger Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Greve, Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Januar-2012 kl. 22:40 |
Hejsa.
Jeg har Yousee kabel tv og har, indtil nu, ikke haft problemer med signalet. Nu har jeg dog købt og installeret en Samsung BD-D8200N bluray-HDD combo og det digitale signal er meget svingende, hvilket betyder at billedet blinker og nogen gange mistes forbindelsen helt. Der er ingen problemer med det analog signal. Mit spørgsmål er, om jeg vil kunne løse mit problem ved installere en antenneforstærker og hvilken jeg skal købe uden at komme af med en formue? På forhånd tak. Jesper |
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
sikker på at kablerne er i orden?
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
jfrimann
Ny bruger Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Greve, Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil jeg mene. Jeg har i hvert fald testet med 2 andre kabler. Det ene var nyt og resultatet var det samme.
Jeg synes det er mærkeligt, når jeg slukker min samsung BD-D8200 og bare ser tv med det analoge signal er der ingen hak eller signalforstyrrelser. Kan det være noget ved mit samsung apparat der er defekt? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |