|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jeg mener nu det er en situation hvor en antenneforstærker vil løse de problemer der er, anbragt der hvor signalet begynder. Så var man fri for at lave om. Hvis det mod forventning ikke virker, kan man sikkert let levere tilbage. Men det gør det, hvorfor skulle det ikke det? Forstærkning behøver ikke at være stor, 10 - 15 db er vel ok. Man skal ikke være så bange for at prøve med en antenneforstærker, særlig i denne situation.
Ken |
|
![]() |
|
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
har nu lånt en antenneforstærker og sat til ved 1 - det forbedrer signalet en hel del - men jeg har været ude og pille et par brædder af der hvor vores antenne signal kommer ind huset - der sidder to plasticboxe som der kommer 3 ledninger op af hver - måske skillefiltre (jeg har ikke så meget forstand på det her Kan man få en forstærker der evt kan tål at sidde i en skunk? - så ville det jo være nemt og usyneligt at sætte sådan en på herude |
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Hvilke plastic bokse? Hvis der er et låg, vip det af, plejer og stå "noget" på selve Printet derinde.. Selve stikledningen (udefra) går den kun til dig, eller deler den videre til dine naboer? Mht. forstærker i skunk, så er det ikke et problem, der skal bare være tørt. I alm. villaer, sidder forstærkeren jo ofte på loftet. se evt. denne guide |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Jeg håber sgu ikke ledningen går til naboerne - jeg bor i hus Jeg skal som sagt have fjernet flere brædder, men det er ikke lige til - jeg vender tilbage når jeg har fået vippet låg'ene af dåserne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |