recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anthem AVM-60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anthem AVM-60

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2015 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Priserne kommer nok til at ligge fra ca. 17.000-33.000 alt efter hvilken model. Jeg forventer at 720 lander på ca. samme pris som den Denon der nævnes i første post, altså ca. 22.000 kr.

Som Jonas skriver, bør man ikke bruge anmeldelser til at vælge forstærker ud fra. Men de er alligevel gode at læse, da man får en præsentation af produktet, samt information om hvordan de forskellige features virker, måske endda holdt om mod konkurrenternes modeller. Men når det kommer til lyden, bliver man nød til selv at lytte til produktet


det er dog en sjov drejning. Halv pris af den gamle model. Jeg TROR de har fået øjnene op for , at det godt kan svare sig at sætte priserne ned. og øge flowet af emner. Nok belært af succesen med receiverne
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2015 kl. 11:41
Efter alt at dømme er den også bygget meget mere lig en receiver end de ældre processor modeller. Hvor meget det betyder i praksis vil jeg ikke gøre mig klog på, men der er efter alt at dømme gode grunde til at den kan sælges langt billigere end tidligere.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2015 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Efter alt at dømme er den også bygget meget mere lig en receiver end de ældre processor modeller. Hvor meget det betyder i praksis vil jeg ikke gøre mig klog på, men der er efter alt at dømme gode grunde til at den kan sælges langt billigere end tidligere.


den gamle som jeg havde , kunne jo opgraderes med andre print etc. den havde kørt over rigtig mange år.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2015 kl. 14:37
Det er heller ikke nogen dum ide. Hvis bare fabrikanterne ville stå ved det og prissætte opgraderingerne rimeligt. Det er bare for surt at brænde inden med en processor som er blevet forældet og som ikke kan opgraderes. Hvis viljen var der er jeg sikker på at dyrt audio udstyr langt bedre kunne sikres mod tidlig forældelse.

Det var nu ikke det jeg mente. Det var bare at den nye Anthem, efter hvad jeg har kunne finde ud af, er bygget efter ca. de samme principper som også gør AV receivere billigere end "high end" processorer. Primært at de fleste funktioner i analogdelen er integreret i LSI chips (Sagt uden at jeg skal lade som om jeg er professor :-), så AVM 60 minder mere om en forstærkerløs receiver end Anthems tidligere modeller. Det giver en besparelse som kan omsættes til billigere salgspris.
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2015 kl. 18:56
Tja.. Det frygter jeg også lidt. Spørgsmålet er så om AVM-60 er meget bedre end resten af flokken i 15-20000kr kategorien...
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2015 kl. 19:03
Nu prøver jeg ikke at antyde at den fejler noget. Skriver bare hvad der er gjort for at få prisen lidt ned. Man må vel stadig gå ud fra at den er bedre bygget end en tilsvarende prissat receiver selvom man har valgt løsninger der ikke koster det samme som i de foregående modeller. Det er mig bekendt det samme som ex Yamaha og Onkyo også gør i deres processorer.
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2015 kl. 09:57
Refererede til andre processorere i samme prisklasse.

Har aldrig hørt anthems receivere/processore (endnu).


Vil det givetvis kunne svare sig at handle i tyskland, rent prismæssigt tror i?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu