recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anthem MRX 740, Auto room correction problem.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anthem MRX 740, Auto room correction problem.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anthem MRX 740, Auto room correction problem.
    Sendt: 21-August-2022 kl. 19:51
Hejsa,

Når jeg bruger ARC på Anthem MRX 740, kommer der ingen lyd ud af højttaleren, men der bliver lavet kurver på pc ? Hvad mangler jeg at gører.

/Gonardo
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 16:43
Min 540 drillede også lidt,  jeg kan ikke huske om det var at slukke for Bluetooth på telefonen der hjalp, hvis du altså har anthem remote installeret for at oprette netværket.
Er du sikker på at pc og 740 begge er på 2.4ghz netværket


Redigeret af K_J - 23-August-2022 kl. 16:44
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 16:49
Det er kun opkoblet med netværkskabel...

Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2022 kl. 18:49
Har du prøvet at tage strømmen helt fra og tilslutte den igen.
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2022 kl. 22:25
Copy/paste fra Anthem lovers forummet på fb.

“Go into the menu on the front panel and save installer settings, then in the same menu load factory defaults. Then reload installer settings. We have had a few reports of this and the reset does the trick.”

Det kan være det alene hjælper at frakoble strømmen et minuts tid og tænde igen kan gøre det.

… sørg også for at Arc gensis og 740’eren er opdateret. 
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2022 kl. 12:59
Tusind Tak, for alle inputs.

Kigger på det senere, skal nok give en tilbage melding Smile

/Gonardo
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2022 kl. 20:08
Så er problemet løst, min netværk stod på offentlig netværksprofil.

Skiftede til privat netværksprofil også virkede det Smile

/Gonardo
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu