recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anthem MRX x10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anthem MRX x10

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anthem MRX x10
    Sendt: 19-September-2013 kl. 09:19
Jeg hev lige spørgsmålet over i en ny tråd for ikke at obskure Audyssey tråden.

Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Hurtig off topic til Otto:
 
Er der et sted hvor ændringerne i ARC på MRX er beskrevet bare en lille smule detaljeret?

Jeg er ikke sikker på at jeg må videregive mere end der står her: http://nerds.dk/news/?nid=2483. De nye modeller bliver annonceret på Cedia i næste uge, så der skulle vi gerne få noget mere præcist.




Redigeret af Otto J - 19-September-2013 kl. 09:29
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 09:19
Vi skal iøvrigt nok få det sjovt med at ARC på de nye modeller både kan betyde Anthem Room Correction og Audio Return Channel... Wink
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 09:33
OKI. Jeg er nok lidt tidligt ude, så jeg må vente lidt. De ser ellers ud til at have fået nogle fornuftige og brugbare opgraderinger.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 09:41
Det bliver spændene at høre noget mere præcis om hvad de opgraderer..Thumbs Up Jeg er i hvertfald glad for min mrx300 Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Vi skal iøvrigt nok få det sjovt med at ARC på de nye modeller både kan betyde Anthem Room Correction og Audio Return Channel... Wink

Jeg tror de har tænkt over det og kalder nu deres Room Correction for ARC 1M :)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:


Jeg tror de har tænkt over det og kalder nu deres Room Correction for ARC 1M :)

Næh, der var jo et billede - godt spottet, jeg havde ikke fået lov at se dem endnu Smile Hvad 1M så skal stå for, det er så et godt spørgsmål.
Til top
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rønnest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:


http://www.nxtbook.com/nxtbooks/newbay/cedia-vip_2013/#/48


Lækkert design - så er det nok snart tid til at sende min Onkyo 905 på pension.

Hilsen
Rønnest
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg hev lige spørgsmålet over i en ny tråd for ikke at obskure Audyssey tråden.

Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Hurtig off topic til Otto:
 
Er der et sted hvor ændringerne i ARC på MRX er beskrevet bare en lille smule detaljeret?

Jeg er ikke sikker på at jeg må videregive mere end der står her: http://nerds.dk/news/?nid=2483. De nye modeller bliver annonceret på Cedia i næste uge, så der skulle vi gerne få noget mere præcist.
 
Jeg forstå ikke helt om det virkelig er alt de lister, som den mindste model ikke har, eller om det er en fejl fra Nerds side. For hvis det er tilfældet, er der med de nye modeller mange ting, som er udeladt fra den mindste model.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

 
Jeg forstå ikke helt om det virkelig er alt de lister, som den mindste model ikke har, eller om det er en fejl fra Nerds side. For hvis det er tilfældet, er der med de nye modeller mange ting, som er udeladt fra den mindste model.

Det er en skæv formulering, det skal ikke tolkes som ekstra funktioner ifht. 310, men at de har dét, og hvad 310'eren får har de ikke løftet ret meget af sløret for endnu. Ved ikke om de gør dét på Cedia, den kommer først til januar, så måske venter de til CES.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 13:26
Ja ok, tak det giver også langt mere mening. De skulle nok bare undlade at skrive noget om 310 - det der er da dårligt kommunikeret (eller oversat).
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 14:04
Spændende opdateringer. Godt med 2 HDMI ud. Vides det om det er HDMI 2.0?
 
Meget spændt på om man kan tweake ARC mere end på de tidligere MRX modeller.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af submaniac submaniac skrev:

Spændende opdateringer. Godt med 2 HDMI ud. Vides det om det er HDMI 2.0?

Pas, men jeg vil blive overrasket hvis de er så hurtigt ude.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu