|
Anthem / Panasonic HDMI CEC problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 12:23 |
Det er ganske enkelt ikke lykkedes mig at få HDMI CEC til at fungere imellem min Anthem MRX 710 og Panasonic TX-55CXC725. Jeg har prøvet alle tænkelige kombinationer af indstillinger, HDMI stik ind og ud osv. men det virker bare ikke. På nettet er der en hel del der har lignede problemer med Anthem og TV af forskellige mærker/modeller, så noget tyder på at det er Anthem som ikke understøtter HDMI CEC funktionen godt nok. Er der nogle Anthem ejere som har eller har haft samme problemer, så modtager jeg da meget gerne tips og trick
![]() |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke funktioner er det du ikke kan få til at virke?
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Alt, tv'et kan slet ikke se forstærkeren.
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Okay, jeg har samsung tv og anthem receiver og der virker alle funktioner.
Troede ikke der var forskel på den HDMI CEC ARC standard der var i de forskellige producenters produkter?
|
|
![]() |
|
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
HDMI CEC kan være svært/umuligt at få til at fungere. Stort set alle producenter har deres egen version af det. Samsung TV er også der jeg har oplevet bedst understøttelse.
|
|
![]() |
|
voight ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: Fyn Status: Offline Point: 39 |
ER CEC / HDMI kontrol slået til i forstærkeren? Ved Yamaha's forstærker er det ikke slået til som standart.
|
|
![]() |
|
Ja, det er det, der er seperate indstillinger for både CEC og ARC.
|
|
![]() |
|
persen61 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2016 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 21 |
Har du prøvet med et nyt HDMI kabel, især et med de nye standarder :-)
Nogen gange skal der ikke så meget til. |
|
![]() |
|
Jeg har prøvet 2 forskellige kabler, begge 2.0 standard, 4K certificeret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |