|
Anthem reciever og processor |
Besvar | Side <1234 43> |
Forfatter | ||
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sexy
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har.....selvfølgelig , prøvet at køre op til både 10 og 20khz. hjemme ved mig er effekten nærmest ikke eksisterende, så jeg har valgt default 5 khz. mine højtalere har også en meget kontroleret spredning af diskanten, samtidig har jeg ikke nogen sidevægge. på trods af at der er mange justerings parameter i ARC , har det senere vist sig at den kalkulerede korrektion fra ARC er den det fungere bedst hjemme ved mig. men det har været en sjov proces, da jeg tit syntes at man vælger det der har færrest ulemper, hvor der her nærmest ingen ulemper har været. at det virker utroligt overbevisende til musik siger sku alt |
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes receiverne lyder meget interesante men da de "kun" har 4 HDMI ind passer de i mit setup....
Har en del afspillere ;) HD-DVD, Blu-ray, You-see boks, XBox og Dune HD....
Der er dog Blu-ray drev i min Dune Hd - har dog ikke fået testet om der er forskel på den og min NAD.
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis nu man alligevel har f.eks. en Harmony til at holde styr på de mange apparater, så flytter det ikke så meget at have en fjernbetjent HDMI omskifter liggende, så det kan løses, omend flere indgange da ikke havde skadet.
|
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har Harmony og havde ikke lige tænkt på en HDMI omskifter, men det tilføjer jo bare en boks mere der til systemet....der også bruger lidt strøm.
|
||
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder da spændende med Anthem, helt sikkert noget jeg vil kigge efter næste gang, jeg skal ud og købe receiver eller processor. Er ARC brugervenlig? Er det noget en almindelig bruger uden den store forstand på akustik også selv kan finde ud af at bruge? Eller skal man have en prof ud og kalibrere? |
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ufatteligt nemt. Man behøver på ingen måder at have forstand på akustik eller lign |
||
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok cool, det lyder jo rimelig simpelt. Jeg troede bare, at du selv korigerede i diverse kurver efter auto EQ.
|
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan lyder Anthem i forhold til Lexicon 12?
Hilsen Jonas Bojer
|
||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Recorder må da teste en Anthem?????
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lidt OT, men hvorfor skal mange receivere have den logoparade stående på fronten?
Det er vel ting som man vel kigger på i købsfasen, men når man nu har købt produktet behøver man vel ikke konstant at blive mindet om at det rent faktisk har HDMI indgange., |
||
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder sgu spændende, og som noget man kan nørde med i mange timer
Hvordan opføre receiverne sig på lavere hz? Sådan 200-150 og nedefter.. Underspillet, stram, punchy?
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
Besvar | Side <1234 43> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |