|
Anthem reciever og processor |
Besvar ![]() |
Side <1 414243 |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan til Info sige at den microphone file ligger på den cd der fulgte med receiveren...
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Det ved vi jo godt
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Ayla ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Er gået fra et større 7.2 setup, til et 2.1 setup med to små Anthony Gallo Diva og en TR-1 sub.
Har sat min MRX-700 til salg her på recordere, da jeg har en idé om at den er "overkill" nu. Overvejer at erstatte den med en af de nyeste Onkyo eller Pioneer modeller (til ca. 5000 kr.). Vil jeg fortryde mit salg? :) Har haft Onkyo før og kunne godt lide den "mørke" lyd, er også vild med lyden i Anthem (er ikke glad for Yamaha's lyd, for "lys").
|
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Udover at jeg ikke er helt enig i din beskrivelse af Onkyo og Yamaha's klangbalance, så skal du kun skifte hvis du har brug for de penge du kan få ud af det. Det skader ikke noget at have en "for stor" forstærker, tværtimod.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
I forhold til hvor meget udstyr mister når det sælges brugt, vil dit egentlige overskud ikke være specielt meget hvis du køber ny Pioneer/Onkyo. Jeg ville beholde den, og være glad for de ekstra kræfter Anthem'en har i forhold til Pioneer/Onkyo.
|
|
![]() |
|
Ayla ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Tak for svar Otto og Jonas :)
Jeg må indrømme at det er pga. pengene at jeg vil sælge den. Ved at købe en Onkyo/Pioneer til 4-5000 kr. kan jeg få "frigivet" ca. 10.000 kr. til andre ting. Når nu jeg er meget glad for den måde Anthem'en lyder på, hvilken receiver vil i så anbefale, der lyder mest som dén? Tak for hjælpen :)
|
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Enig, giver ingen mening at sælge den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 414243 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |