|
Antivirus for Chromecast med Google TV Boks. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
![]() |
||
|
Også er Android egentlig beskyttet i forvejen se her
|
||
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4754 |
|
Hej. Der var ikke pænt af mig, at oprette et nyt emne, og så ikke selv at deltage. Men jeg har nu fået et nyt tastatur fra El-Giganten, og er oppe af køre igen. I min indledende post glemte jeg at skrive: Gå ind i hoved menu, Hjælpefunktioner, Nederst: Avast mobile security, Aktiver. Ellers har jeres mange kommentarer, fået mig til at modificere mig indledende spørgsmål lidt. Hvor mange af jeg bruger anti virus på jeres mobil, men ikke på jerer TV boks? Personligt installerer jeg kun nye Apps, når jeg er på et hjemmenetværk. Dette gælder på for mobiler og TV bokse. Hvorfor skulle den ene så have antivirus og den anden ikke? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 17-Juli-2023 kl. 13:32 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Ingen antivirus på hverken mobil eller tablet.
Det er igen iOS dimser. På pc kører jeg med Microsofts egen. Om du installerer apps via mobilnetværk, ude i byen, eller via hjemmenetværk er ligegyldigt, det er luge sikkert/usikkert. Klaus
|
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
|
Jeg bruger personligt ikke antivirus på hverken mobil eller streaming enhed, men for at svare på dit spørgsmål kunne grunden jo være, at der er en kæmpe forskel i brugen af en mobiltelefon og en streaming enhed. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4754 |
|
Hej. Det var vist mig der spurgte. Næsten alle de Apps der er installeret har på vores H96 Android boks, bruger jeg også på min mobil. Personligt håber jeg på, bedre integration mellem googles fremtidige produkter. Hvorfor får vil ikke fuld integration mellem android TV, mobiler og tablets samt gerne familiens mange PC'er? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
||
|
Hej. Der ser jeg lidt anderledes på. Jeg kan huske, at jeg hentede vores H96 Andriod boks på posthuset på vej til juleferie. Jeg begyndte straks at bruge en USB mus med Chrome browseren. Den blev allerede dagen efter udskiftet med en trådløs USB mus. Da jeg kom hjem købte jeg et i8 minitastatur med en Touchpad. Senere købte jeg en G30 fjernbetjening med GYRO, så at man kan pege med den. Den vil jeg også afprøve på Chromecast med Google TV. Når man får Touchpad eller GYRO, bliver antallet af understøttede Apps mangedoblet. Og så kunne jeg godt tænke mig et hjemmenetværk, a la Windows for Workgroups. Måske kontrolleret med en udvidet version af CetusPlay: Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |