recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antivirus nødvendigt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antivirus nødvendigt?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 09:04
Hej.
Bruger også MSE,men har lige et spørgmål til jer der bruger MSE.
Når man starter computeren op,er MSE rød,og der går lidt tid inden den bliver grøn,oplever i det samme,eller er der noget der stilles på.
Mvh.
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darknezs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 09:08
På min bærbar, tager det osse et ½ min. men den er heller ikke helt ny, så tror det kommer lidt an på hastigheden af PCen.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af Darknezs Darknezs skrev:

På min bærbar, tager det osse et ½ min. men den er heller ikke helt ny, så tror det kommer lidt an på hastigheden af PCen.

Det er da en mulighed,men jeg bruger en næste ny stationær med Windows 7 og Intel Core I5
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af AndersHP AndersHP skrev:

Det var 3 stk. MSE anbefalinger på 4 minutter, så tror jeg at jeg siger tak for hjælpen - det prøver jeg :D

MSE kan bare ikke stå alene. Helt nye trusler bliver jo ikke fanget.
Kig også på Jesper Ravns side, som jeg linkede til tidligere.

Venlig hilsen
KB
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 13:30
Har brugt Avast i mange år, men er begyndt at bruge MSE rundt omkring.
Mine forældres maskiner er dog stadig Avast.... måske det var tid at skifte der også...

Mht fjern hjælp bruger jeg Teamviewer. De har en lille quicksupport exe fil som man ikke behøver installere det fulde program. Hos mine forældre, onkel, søster, bror, etc har jeg lavet en shortcut på desktop til exe filen og kaldt den "Hjælp".
Du skal dog selv have den fulde udgave for at kunne connecte
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu