|
Antivirus nødvendigt? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Bruger også MSE,men har lige et spørgmål til jer der bruger MSE. Når man starter computeren op,er MSE rød,og der går lidt tid inden den bliver grøn,oplever i det samme,eller er der noget der stilles på. Mvh. |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
På min bærbar, tager det osse et ½ min. men den er heller ikke helt ny, så tror det kommer lidt an på hastigheden af PCen.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Det er da en mulighed,men jeg bruger en næste ny stationær med Windows 7 og Intel Core I5 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
MSE kan bare ikke stå alene. Helt nye trusler bliver jo ikke fanget. Kig også på Jesper Ravns side, som jeg linkede til tidligere. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
Har brugt Avast i mange år, men er begyndt at bruge MSE rundt omkring.
Mine forældres maskiner er dog stadig Avast.... måske det var tid at skifte der også... Mht fjern hjælp bruger jeg Teamviewer. De har en lille quicksupport exe fil som man ikke behøver installere det fulde program. Hos mine forældre, onkel, søster, bror, etc har jeg lavet en shortcut på desktop til exe filen og kaldt den "Hjælp". Du skal dog selv have den fulde udgave for at kunne connecte |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |