|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
* Sander * ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Bruger Avast og har gjordt det i 5 år - og så er det gratis / og Dansk - http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe Efter min mening det bedste, opdatere virusdatabasen & program, 1 til flere gange om ugen. Super af et gratis program. Mvh * Sander *
|
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Nu er det måske svært, at sætte fordele og ulemper op i forhold til dem man skal betale for og dem der er gratis?
- Hvis f.eks. Norton var billigere, er der så flere som vil bruge det? |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Har AVG
![]() |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Bruger AVG på alle husets PCer og det virker ganske fint
![]() |
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
Har brugt AVG i 5 år, har aldrig haft problemer
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Har brugt Avast! i årevis - Det kører bare.
|
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Bruger Symantec Norton Internet Security, det koster, men det virker. Har tidligere brugt Bullguard, McAfee, Zone Alarm Pro, AVG, F-Secure og Panda. Men jeg synes altså at Symantec passer bedst til mig. |
|
![]() |
|
piloten ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Bruger Panda Internet Security 2009, virker super godt. Licens gennem firmaet så ikke så dyrt
![]() |
|
Med venlig hilsen
Piloten Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175 |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
NOD 32 2,7 godt prg, som ikke bruger 20% af computerens resurser (som feks. Norton, og andre)
Redigeret af Darknezs - 16-November-2008 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Nod 32 og har brugt det i snart 3 år og har aldrig haft problemer og som Dark så godt beskriver det, bruger programmet meget få ressourcer når det kører. Dog vil avg altid vinde som det gratis alternativ, men man er så også kun gradvist dækket. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Har brugt mange forskellige antivirus gennem årene. Har fundet ud af at
Kaspersky er den der fungerer bedst, uden at sløve computeren. Jeg havde på et tidspunkt lavet et program som kunne logge alt som blev skrevet på en computer (keylogger) i forbindelse med et skoleprojekt. Til min store overraskelse var det kun Kaspersky antivirus som opdagede at der kørte et mistænktsomt program på pc'en. Andre pc'er med andre anivirus som have keyloggeren installeret opdagede ikke noget. Redigeret af kylle_one - 16-November-2008 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg benytter ClamWin - en Windows udgave af det mest benyttede open source antivirus til Linux/Unix.
http://www.clamwin.com Redigeret af Darkwing - 16-November-2008 kl. 16:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |