|
Anvendelse af AUX i beolab 3500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel Gulløv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-September-2017 Sted: Odense Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2017 kl. 19:32 |
Hej allesammen.
Jeg har lige anskaffet mig et beolab 3500. Det er sat op i hovedrummet til et beocenter 2, hvor at der et par beolab 1 aktive højtalerer til. Jeg har sat en "airport express" til hovedsystemet, så vi kan streame musik til de forskellige højtalere. Problemet er bare, at jeg ikke kan få det til at virke på beolab 3500, men det virker på de aktive højtalere. Har prøvet link tasten på beo 4, men det gør kun at jeg kan høre cd og radio på beolab 3500. beocenter 2 er sat til option 1 beolab 3500 er sat til option 4 Hvad skal jeg gøre?
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mikkel Gulløv
Steve fra Sounds Heavenly skriver - Vi kan nu få alle versioner af Beolab 3500 / LCS9000, eller Beolab
2000 til at arbejder som Brug et af de to kabel til at forbinde din B&O Beolab 3500/
LCS9000 eller Beolab 2000 En B&O fjernbetjening er nødvendige for at tænde for
højttaleren. Volumen styres fra den
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |