|
Apocalypse Now: Final Cut |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2019 kl. 17:58 |
|
Virker lidt som et "must-have", eller?
Udgaven er en mellemting mellem theatrical versionen og Redux-versionen (som jeg personligt synes er FOR lang!) og remastered I 4K. "Brought to life through ultra-vivid picture quality with Dolby Vision, delivering spectacular colours never before seen on a screen, with highlights that are up to 40 times brighter and blacks that are 10 times darker. It has also been mixed in Dolby Atmos to offer a truly immersive sound experience and it has been enhanced Meyer Sound Laboratories’ newly developed Sensual Sound, a technology engineered to output audio below the limits of human hearing." "Sensual Sound" ...? Det skal man da ha!
![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er helt sikkert at den skal med i min samlingen. Så den i 79 i imperial Bio,selv dengang var lyden state of the art, mener at den faktisk vandt en en oscar for bedste lyd.
Måske boksen har fået en strejf af duften fra napalm
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Jeg havde den i redux på dvd. Den er et mesterværk som bringer en på nærmeste hold af hvor umenneskelig krig er. Man får en forståelse for at soldater får posttraumatisk stress.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Kommer den ikke først til oktober som UHD?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Det skal da nok passe ...? Der er dog tale om en generel remaster af negativerne, så alle formater vil have bedre billede. Blu-ray får også Atmos.
|
||
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Udgivelsen hos CDON er ultimo august. Redigeret af Potter - 27-Juli-2019 kl. 12:23 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Jeg har aldrig fået set denne film, og har kigget lidt rundt på den. Kan se i iTunes, at der er 2 udgaver, en på 153 min, og en på 202 Min. Er der noget i den lange udgave, som man bare skal se?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Kommer nok an på, hvem du spørger. Spørger du mig, så absolut NEJ!
Men vent dog for guds skyld med at se den, til remasteren kommer! Redigeret af jacobe - 27-Juli-2019 kl. 13:05 |
||
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Jeg hører til dem der mener filmen er overvurderet. Senest så jeg Redux da den kom på markedet, men den var blot værre end originalen.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Hvis man kan li Marlon Brando, så skal man se det udvidede syretrip i Redux forlængede udgave.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
UHD i august hos cdon har højst sandsynligt ikke danske undertekster, det er import
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Hvem kan dog ikke lide ham. Må se på, hvad det bliver til.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |