|
Apocalypse Now: Final Cut |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4864 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Præcis! Hvem husker ham ikke for Godfather og Last Tango In Paris.
|
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
||
jeg kan også anbefale Hearts of Darkness en film om hvordan filmen Apocalypse Now blev til
|
|||
.
|
|||
![]() |
|||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
||
Det er helt lige meget, hvilken een af dem du ser - filmen er nemlig så god, at du kommer til at vende tilbage flere gange i dit liv! Og den er så meget mere end en krigsfilm. Poetisk, smuk og grusom. En metahistorie over rejsen ind i sindets mørke kringlekroge.
|
|||
![]() |
|||
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
||
Hej
Jeg er for nylig kommet på UHD vognen og tænker at jeg vil have denne film. Er der nogen som ved om den findes med danske undertekster i final cut udgaven?
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4864 |
||
Det ser det ikke lige ud til. Så skal der være en nordisk udgave.
|
|||
![]() |
|||
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
||
Kan det passe at det kun er iMusic som har den? Eller er der nogen som kender andre firmaer, som har den?
|
|||
![]() |
|||
||
Ja! De andre har kun BD og DVD, alle uden dk tekster.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har haft Redux udgaven på DVD med dk tekster på.
|
|||
![]() |
|||
||
Det har jeg vidst også, men jeg vil gerne have Final cut og det skal være UHD. Jeg bestiller ved iMusic. Tak for svar.
Redigeret af Kaipay - 05-Maj-2020 kl. 19:13 |
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Bemærk: at der er en 4 disc og 6 disc 4K UHD udgave begge dog uden DK tekst
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
||
Den fra iMusic har 2 enheder?
|
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Der skulle have stået 3 og 6 disc begge UHD 4K
Kender ikke den med 2 disc Den med 6 disc, har alle 3 versioner af filmen i 4K og alm.bd. Samt noget ekstra materiale hearts of darkness
Redigeret af Potter - 05-Maj-2020 kl. 20:57 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |