recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apocalypse Now: Final Cut
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apocalypse Now: Final Cut

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har aldrig fået set denne film, og har kigget lidt rundt på den. Kan se i iTunes, at der er 2 udgaver, en på 153 min, og en på 202 Min. Er der noget i den lange udgave, som man bare skal se?
Hvis man kan li Marlon Brando, så skal man se det udvidede syretrip i Redux forlængede udgave.
Hvem kan dog ikke lide ham. Må se på, hvad det bliver til.
Præcis! Hvem husker ham ikke for Godfather og Last Tango In Paris.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 10:21
jeg kan også anbefale Hearts of Darkness en film om hvordan filmen Apocalypse Now blev til  

.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har aldrig fået set denne film, og har kigget lidt rundt på den. Kan se i iTunes, at der er 2 udgaver, en på 153 min, og en på 202 Min. Er der noget i den lange udgave, som man bare skal se?

Det er helt lige meget, hvilken een af dem du ser - filmen er nemlig så god, at du kommer til at vende tilbage flere gange i dit liv! 

Og den er så meget mere end en krigsfilm. Poetisk, smuk og grusom. En metahistorie over rejsen ind i sindets mørke kringlekroge.
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 15:13
Hej

Jeg er for nylig kommet på UHD vognen og tænker at jeg vil have denne film. Er der nogen som ved om den findes med danske undertekster i final cut udgaven?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Kaipay Kaipay skrev:

Hej

Jeg er for nylig kommet på UHD vognen og tænker at jeg vil have denne film. Er der nogen som ved om den findes med danske undertekster i final cut udgaven?
Det ser det ikke lige ud til. Så skal der være en nordisk udgave.
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 17:42
Kan det passe at det kun er iMusic som har den? Eller er der nogen som kender andre firmaer, som har den?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 19:06
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 19:07
Jeg har haft Redux udgaven på DVD med dk tekster på.
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg har haft Redux udgaven på DVD med dk tekster på.

Det har jeg vidst også, men jeg vil gerne have Final cut og det skal være UHD. 

Jeg bestiller ved iMusic.
Tak for svar.


Redigeret af Kaipay - 05-Maj-2020 kl. 19:13
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 20:05
Bemærk: at der er en 4 disc og 6 disc 4K UHD udgave begge dog uden DK tekst
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 20:09
Den fra iMusic har 2 enheder?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 20:46
Der skulle have stået 3 og 6 disc begge UHD 4K

Kender ikke den med 2 disc

Den med 6 disc, har alle 3 versioner af filmen i 4K og alm.bd. Samt noget ekstra materiale hearts of darkness


Redigeret af Potter - 05-Maj-2020 kl. 20:57
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu