recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Appel tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Appel tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
valle1299 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér valle1299 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Appel tv
    Sendt: 30-Juni-2012 kl. 12:54
Hej
Hvad får man extra hvis man jailbreaker en Appel tv.
Kim
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2007
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 13:18
Mulighed for at installere forskellige programmer. Eksempelvis XBMC, PLEX eller atvflash. Ellers ikke noget som sådan.
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 14:13
Du får derved mulighed for at streame fra en nas, som nok er derfor de fleste gør det. Et ATV uden jailbreak er der efter min mening ikke meget sjov ved i Danmark.

Køre selv med atv og Firecore, som har en fin medieafspiller. Synes ikke Xbmc kører særlig godt på atv, da det stadigt ofte crasher.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 14:18
Husk der findes en udemærket søgefunktion her på recordere...
:-)

Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 14:42
En ATV er ikke meget sjov uden et jailbreak, men med, så er den sgu fed!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 14:45
Jeg synes at min ATV er masser af sjov uden at være sluppet ud af fængslet.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 15:29
Ja, undskyld selvfølgelig er ATV sjov også uden JB.

Det jeg mente var, at der er et endnu større potentiale gemt, som JB får frem..
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2012 kl. 20:04
da jeg bestilte min av3 håbede jeg nu også at der kom et JB hurtigt, men det kom jo desværre ikke....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu