|
apple airport express - hvordan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2016 kl. 15:30 |
Hejsa, er kommet til at købe en sådan her uden at ane noget som helst omkring den..
tanken var at smide den i et strømstik og så et minijack over til min receiver.. hvordan sætter man den op, - på forhånd tak og ja jeg ved at google er min ven, tænkte bare recordere var bedre
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg fandt udaf det.. youtube for the win :-)
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
tja google er generelt ret gode til at vise hvor man finder information. Det burde være første indskydelse. at man selv forsøger. for dernæst at få hjælp fra andre.
|
|
![]() |
|
Flot :)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |