|
apple airport express |
Besvar |
Forfatter | |
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2012 kl. 17:17 |
Hej.
Jeg har et spørgsmål til jer som idag har en apples airport express. Hvordan overføre i lyden fra airporten og til forstærkeren? |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
Allan G
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Optisk kabel
|
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme som Allan, optisk.
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg køre analogt.
Mest fordi jeg er løbet tør for optiske indgange, men samtidigt fordi jeg mest streamer fra iPad eller iPhone, og der kommer lydkvaliteten fra f.eks. Wimp ikke over 160. |
|
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg havde en kørte jeg med et optisk kabel da den dac der sidder i en airport er rigtig dårlig. den er ikke bare dårlig den er rigtig rigtig dårlig så ingen tvivl her fra
|
|
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
thanks.. Det er fordi jeg var nede i expert for at købe en airport express idag. Så regnede jeg med at købe apples stereo kit til. Men sælgeren gav mig en ledning en optisk stik som ligner en 3,5 mm jackstik i den ene ende og en alm. optisk stik i den anden.
Det undrede jeg mig noget over, for troede det var et helt specielt stik som sidder i expressen da det jo vil ligne apple at gør det sådan. Men han sagde den var god nok og han synes jeg skulle spare de penge den kit kostede pga, jeg vidste jeg skulle køre optisk(pga min anthem) Og nu har jeg lige brugt 5 min og det køre bare... Apple er godt nok mesterlige til at lave programmer og systemer som bare køre sammen. Men kan se på anthemen at den skriver 2.0 PCM. Kan man installere express´en til køre lyden rent igennem og lade Anthemen kode lyden? |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nope. Du har kun mulighed for at sende et alm. stereo signal som hvis du havde en CD afspiller.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |