recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple app på C9 virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple app på C9 virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple app på C9 virker ikke
    Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 21:50
Hej
Har lige købt en ny IPad, så fik et års gratis Apple+
 Virker fint på IPhone, men mit C9 vil ikke starte appen op siger at der ikke er noget netværk, og det
Passer ikke, alle andre apps kører fint, nogen der ved hvad man gør ved det. Appen er opdateret.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 07:44
bruger du wifi eller kabel.

På mine LG virker det fint på B modellerne 
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 10:51
Kabel og alt andet virker, alle apps.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 19:53
Har lige slettet den geninstalleret, samme sørgelige resultat den påstår der ikke er noget netværk,
hvordan den lige har installeret  appen uden netværk må så være en gåde.
Appen må være defekt efter seneste opdatering.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 19:19
Har nu fejlmeldt det til LG, jeg er åbenbart den eneste i verden der har det problem.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
rune.alleslev Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2017
Sted: København
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rune.alleslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 19:43
Jeg har C9 og ATV+ app'en virker fint her
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 12:39
LG foreslår at nulstille TV til fabriksindstillinger, ellers har de ikke andre forslag, det har jeg nu ikke tænkt mig, så bruger jeg hellere air play
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 14:17
Har du prøvet noget så simpelt som at genstarte TV’et? Det virker på rigtigt mange fejl bare at hive strømstikket ud og vente lidt med at sætte strøm på igen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu