|
Apple brugervenlig? |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det mener jeg så ikke at apple gør, for hvis det var tilfældet havde de vel lavet deres telefoner så man også kunne overføre musik og billeder og den slags ved hjælp af almindelig drag and drop og ikke kun gennem itunes. Eller lavet deres apple tv så den også kunne tage fat i lokale filer på fx. en nas server. Eller have givet mulighed for at nedgradere efter en opdatering der fucker wifi'en på en ipad. Eller... Eller... Kig en gang til på tråden her og læs hvad det er folk støder på af forhindringer og problemer med deres apple udstyr og overvej om ikke de fleste af de forhindringer kunne være løst hvis ikke lige apple havde været så satans lukket/låst et miljø? Apple laver deres ting så de passer bedst muligt til apples måde at gøre tingene på, så hvis du som forbruger accepterer "the apple way" er deres udstyr det fedeste. Hvis du gerne vil kunne en lille smule mere end "the apple way" så render du ind i en mur af forhindringer.
Redigeret af strandvasker - 06-Januar-2015 kl. 08:38 |
||
![]() |
||
buffi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2015 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
|
@ quarkir
Situationen kunne jo være, at man havde købt en ny Iphone, da den gamle var defekt!
Bare ærgeligt, hvis jeg havde være i den situation, mener Appel!!
Godt jeg har Android!!!
![]() |
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1568 |
|
Selv om jeg kan se muligheden, er den godt nok teoretisk - din mobil bliver defekt i sommerhuset (eller andet sted uden dækning) og du styrter ud og køber en ny med det samme. Hvis vi skal fortsætte med teorien, kan man jo bare bevæge sig hen, hvor der er dækning, aktivere den og så smutte hjem - hvor den så ikke kan bruges pga. manglende dækning ![]() Jeg har valgt Apples måde at gøre tingene på og mener at det fungerer rigtig godt. |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
buffi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2015 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
|
Uha Uha Apple sorry!!
Jeg synes stadig det er tåbeligt, og sådan er det. Jeg stopper her, gider ikke mere |
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1568 |
|
Du må da synes hvad du vil, andre mener den funktionalitet det giver (tyverisikring), er besværet værd. Du har valgt en Android model, fra en eller anden leverandør og er glad for den, så er alle jo glade ![]() Redigeret af quarkir - 06-Januar-2015 kl. 11:01 |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
Nedladende?! Mente det staves på den måde. Tak for kaffe!!
![]() |
||
![]() |
||
|
![]() Det er desværre udfordringen ved skrift, afsender og modtager kan opfatte tingene forskelligt. Jeg formodede at, du vidste hvordan det staves og derfor stavede forkert med vilje. Det er så min fejl, beklager. |
||
mvh
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|
Næh, for i butikken, hvor man køber den, er kundeservicen i orden, så de starter den op for dig og giver dig instruktioner i, hvordan den virker. Klaus (hvis "æBlofon" blev startet op i butikken, iden ekspedienten vidste at der ikke var data på mit simkort) Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|
Som du omgår med apps..... Klaus |
||
![]() |
||
NFB1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 190 |
|
Som du så lige skal finde, installere, sætte op mv. og så er vi ligevidt mht. brugervenligheden out of the box.
|
||
![]() |
||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
|
Faktisk en ret underholdende tråd
![]() Jeg synes ikke jeg er den store ørn til IT, så om Apple er brugervenligt eller ej aner jeg ikke. Jeg ved dog at jeg aldrig har haft andet end iPhone og iPad når det kommer til smartphone og tablets, så måske jeg skulle kaste mig over en Samsung ting og prøve hvor besværligt det er, sådan bare for sjov ![]() Jeg ved dog at vi deler musik, video og billeder fra en fælles Netgear Nas her i huset, og det har ikke været noget problem, at få det hele til at tale sammen, men jeg kan selvfølgelig have været heldig, med at vores Netgear Router bare virkede fra starten af, så vi ikke er røget i problemer
![]() Redigeret af Claus P - 06-Januar-2015 kl. 15:58 |
||
![]() |
||
|
98% af brugerne er glade for Apple dimserne helt som de er fra fabrikken og nyder de fordele Apple produkter har på tværs af produktgrupperne. Mange af dem er endda glade for iTunes. De sidste to procent finder hurtigt ud af, hvilke apps der er gode. 99% af dem der ikke vil have en Apple telefon ser kun begrænsningerne. Sådan var jeg også dengang jeg ikke ville have Apple, på grund af at Apple er "dumme", så fik jen en Apple og fik bestyrket mine fordomme - indtil jeg googlede lidt og brugte programmer fra AppStore. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |