|
Apple ødelægger din iPhone med vilje |
Besvar ![]() |
Side <1234 23> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis du er bange for den teoretiske mulighed, så skal du helt lade være med at bruge den (i det hele taget skal du slet ikke bruge internettet). Apple kan jo også bruge det til "farlige" ting. Har du lavet noget kriminelt, siden du er nervøs for det
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
||
Det har du ret i. Der er heller ingen grund til at købe andet end en mikrobil til 70.000 kroner, hvis du skal have ny bil. Det er da helt gak at købe en bil til 300.000, når du kan få en til 70.000? Klaus |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
||
Jeg tror ikke helt du har forstået, hvad der går galt...... Sætter du en uoriginal reservedel i, låser telefonen og du kan ikke bruge den - okay, det her så en del med gensalgsværdien at gøre, for telefonen bliver ubrugelig. Klaus |
|||
![]() |
|||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
||
De har smadret min ipad2 med vilje siden ios 9 har den ikke kunnet trække simple ting som hayday. Og til alt andet er den faktisk også ubrugelig langsom. Syntes det ville være rart og få af vide inden man opdaterer at efter opdateringen vil ens tablet være ubrugelig.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Der kan fås meget brugt bil for 70.000. Har dog ikke haft en de sidste 20 år, klarer det fint uden. Vil ærgre mig meget over at miste en Telefon til 5000 eller mere, så derfor købes de ikke dyrere end man kan tåle at miste. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Har I læst hvad det er artiklen omhandler? Det er TouchID sensoren, som ikke må ændres. Det svarer jo til at man får nogen til at omkode eller helt fjerne startspærren på bilen - ikke blot at udskifte forruden. Hvis du får en uoriginal TouchID sensor i din telefon kan du jo i princippet ikke vide om den fungerer som den bør. Og det kunne bevirke, at andre kan låse din telefon op. Apple kunne så i stedet fjerne muligheden for brug af TouchID på telefoner uden den rette sensor, for det er vel dér vi skal hen i stedet? Jeg ville dæleme heller ikke lade andre bruge en så specifik funktion på mit produkt, hvis de havde sat uoriginale dele i som påvirkede funktionen.
Redigeret af Torben Rasmussen - 07-Februar-2016 kl. 14:01 |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
||
En brugt iphone koster heller ikke 5000 kroner - vel? Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Mener du det er OK at Apple låser din telefon uden at have informeret om dette og uden at give nogen form for advarsler? Først var det opladekablet, nu er det touch sensoren. Tror du det stopper der?
Redigeret af Pallec - 07-Februar-2016 kl. 14:23 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Jeg synes det gir god mening at touchsensor/home knap ikke må skiftes til 2.parts reservedel. Det er essentielt at man kan stole på dens funktion til Mobilepay og køb i applestore.
Telefonen blir ikke låst af at bruge 2.parts opladekabler. Du får bare en advarsel. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Så du har hverken forstand på brugtbil priser eller iPhone. Hvorfor deltager du i diskussionen? |
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
||
Jeg troede det var almindelig kendt, at ældre hardware ofte har det svært med nyere udgaver af IOS?! Der har i hvert fald været mange historier på nettet om det. Derfor har min iPad mini stadig IOS 7, og blev kun opgraderet fordi en applikation jeg brugte krævede det. Det er som om mange skynder sig at opgradere IOS bare fordi der er kommet en ny udgave, uden hensyntagen til om man har brug for det. |
|||
![]() |
|||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
||
Ja det er nok bare fordi jeg er for meget pc mand. Kører win 10 på min 6-7 år gamle pc, og den kører fantastisk.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |