|
Apple ødelægger din iPhone med vilje |
Besvar ![]() |
Side <12345 23> |
Forfatter | |||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er da under al kritik at Apple forbeholder sig retten til at ødelægge din ejendom. De skelner jo ikke mellem om komponenten opfylder eller ikke opfylder samme "kvalitetskrav" som deres egen - de konstaterer udelukkende at komponenten ikke er deres egen. Ergo har det ikke noget med funktionalitet eller sikkerhed at gøre, som nogle af jer gerne vil gøre det til.
Apple bruger helt enkelt ufine tricks, for at hindre fri konkurrence, udelukkende for at beskytte sin (betydelige) margin på service og reservedele. Ingen forbruger ved sine fulde fem, burde støtte en sådan adfærd. |
|||
![]() |
|||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
||
Jeg synes sgu det er helt i orden. Punktum.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ok, så jeg ser en fed fidus i at fremstille en touchknap, der kan sende oplysninger til mig via telefonens sw. Og den bliver sat i en mill tlf, og så er jeg rig! ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Var meget obs på ikke at opgradere min 4S til ios7, da der var forlydender om at processoren ikke kunne klare det og blev for varm, så der smuttede en lodning. |
|||
![]() |
|||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
||
Kampus: Hold op et useriøst indlæg. Du antager altså at al, ikke producent HW, er lavet til at stjæle med? der findes talrige eksempler på virksomheder der er opbygget ved at levere kvalitets komponenter til eksisterende hardware, men til en bedre pris - og du er formentlig kunde i flere af dem allerede.
Redigeret af moremusic - 07-Februar-2016 kl. 16:51 |
|||
![]() |
|||
||
Det er du vel i din gode ret til - såfremt du er blevet oplyst om dette forhold inden køb. Og det er netop her skoen trykker: Apple oplyser dig ikke om dette inden køb.
|
|||
![]() |
|||
||
Nej det er dig der er for godtroende! Lige så vel som der findes hackere, findes der personer der kan konstruere den slags. Så seriøsiteten er helt i top ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Brug citatknappen. Aner ikke hvem du svarer. |
|||
![]() |
|||
||
Du mener altså at INGEN komponent leverandør kan levere et produkt med kontakt til Touch ID til Apple, uden at det er en åben ladeport for hackere? Det slår dig slet ikke hvor absurd det lyder? Hvis du bare et sekund køber historien som Apple sælger, om at al 3. part er lig med stå og vifte med sit dankort på strøget en lørdag aften, samtidig med at du råber pinkoden gennem en megafon, så er det dig der er godtroende. Apple tjener styrtende med penge. Det gør de fordi de leverer nogle super produkter - og fordi de på en effektiv måde lukker ned for al konkurrence på alt fra salg til service.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har aldrig skrevet at INGEN kan levere. Jeg skriver at det er forståeligt at Apple ikke godkender 2.parts hardware, da risikoen er til stede. Prøv nu lige at forstå, at verden er fuld af hackertyper og svindlere, der vil gøre alt for at inficere dine gadges. Og rigtigt, det svarer til at lade din dør stå ulåst og lægge dit dankort og pinkode indenfor. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
![]() Redigeret af Pallec - 07-Februar-2016 kl. 17:43 |
|||
![]() |
|||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
||
Det er vel nærmer at det lukker en mulighed som hackere / kriminelle kunne benytte.
|
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |