recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple ekspert søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple ekspert søges

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Så streamer du jo heller ikke fra TM til ATV.

I sidste ende gør jeg jo Wink

Helt iorden, jeg har taget fejl. Embarrassed

Det kræver et mellemled eller JB, men det er bare en superlet løsning.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jeg kan bare svare for mine ERFARINGER. Jeg besidder begge i hjemmet og PRAKTISK rækkevidde fortæller at de sender lige kraftigt.

Hvad Otto's ERFARINGER er, skal jeg ikke kunne sige.

Hvorfor skal der nu tales med store bogstaver? Jeg benægter ikke dine erfaringer, jeg siger at der faktuelt er forskel på de to produkter. Om det opleves i praksis i det enkelte setup, vil givetvist variere.

Jeg har ikke sammenlignet Airport Extreme med Airport Express. Jeg har sammenlignet Airport Extreme med min gamle router og med en anden gammel router på en anden position. Extreme'n er markant bedre end de to ældre routere, men hvordan den er i praksis i forhold til Airport Express eller i forhold til andre nye routere, det kan jeg ikke udtale mig om og det forsøgte jeg heller ikke på.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu