|
Apple ekspert søges |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I sidste ende gør jeg jo ![]() Helt iorden, jeg har taget fejl. ![]() Det kræver et mellemled eller JB, men det er bare en superlet løsning.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor skal der nu tales med store bogstaver? Jeg benægter ikke dine erfaringer, jeg siger at der faktuelt er forskel på de to produkter. Om det opleves i praksis i det enkelte setup, vil givetvist variere.
Jeg har ikke sammenlignet Airport Extreme med Airport Express. Jeg har sammenlignet Airport Extreme med min gamle router og med en anden gammel router på en anden position. Extreme'n er markant bedre end de to ældre routere, men hvordan den er i praksis i forhold til Airport Express eller i forhold til andre nye routere, det kan jeg ikke udtale mig om og det forsøgte jeg heller ikke på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |