recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apple, gmail, outlook, imail kontakter på een gang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketapple, gmail, outlook, imail kontakter på een gang

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Emne: apple, gmail, outlook, imail kontakter på een gang
    Sendt: 20-April-2011 kl. 12:56
Jeg har problemer med at synkronisere min adressebog på tværs af platforme og håber der er en som har et godt tip.

Min udfordring er at hver gang jeg synkroniserer så tilføjes nye kontakter som dubletter af nogle af de eksisterende og jeg har svært ved at se et mønster da simple kontakter som blot indeholder navn og nummer bliver dubleret, mens mere komplekse med både arbejdsadresse, privat adresse, privat mail, arbejdsmail etc. ikke bliver dubleret.

I aftes prøvede jeg at slette alle adressebøger på nær en enkelt og så synkronisere derfra, men nu ligger enkelte personer 11 gange i adressebogen :-(

Udstyr:
Iphone 4
Google Nexus S (via Gmail)
Adressebog (den der følger med OS-X)
Outlook 2011 (Mac)
Facebook (synkes via iPhone app)

Nogle gode råd? og nej jeg kan ikke bare køre ren google eller ren apple da jeg skal bruge begge telefoner til mit arbejde.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu