|
Apple Home Pod mini |
Besvar |
Forfatter | |
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2021 kl. 11:53 |
jeg har fået købt mig en Apple Home Pod mini, virkelig et lækkert stykke legetøj, til mit Homekit. oprettelse med de 5 første mdr. gratis Apple Music. overaskende god kvalitet også på mit anlæg over ATV4K, desværre virker Home Pod mini i øjeblikket kun med Siri Engelsk håber i fremtiden at den kommer med Siri Dansk
skriv gerne hvis der kommer nogle rygter om dansk Siri
|
|
Packer
Guld medlem Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg er også blevet noget lun på den. Kan den betjenes på anden måde end Siri. Hilsen Jesper
|
|
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
|
indtil videre kan jeg kun betjene den via siri (engelsk) manuelt (lyd & standby) & via airplay, ellers via apple musik på min computer, men også via apple home. Der er en beta version af ios 14,5 der skulle der også blive intergreret flere musik tjenester der kan bruge HomePod mini, via Siri. Vil lige sige at jeg nyder kvaliteten af Apple musik via mit ATV4K til min Yamaha RXV-485, det lyder lige så godt som da jeg havde Tidal HIFI, mærkeligt men overaskende. Musik video lyder også bare godt selvom billedet er gammelt.
Redigeret af jugglerq - 21-Februar-2021 kl. 08:23 |
|
Packer
Guld medlem Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Bare et lille opfølgende spørgsmål. Kræver det så at Siri bliver sat til engelsk på alle sine enheder for at kunne snakke med Home Pod. Jesper
|
|
jugglerq
Funktioner
Tak(0)
|
det er kun min Home pod mini der har engelsk siri, resten er dansk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |