recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Home Pod mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Home Pod mini

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Home Pod mini
    Sendt: 20-Februar-2021 kl. 11:53
jeg har fået købt mig en Apple Home Pod mini, virkelig et lækkert stykke legetøj, til mit Homekit. oprettelse med de 5 første mdr. gratis Apple Music. overaskende god kvalitet også på mit anlæg over ATV4K, desværre virker Home Pod mini i øjeblikket kun med Siri Engelsk håber i fremtiden at den kommer med Siri Dansk
skriv gerne hvis der kommer nogle rygter om dansk Siri Smile
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2021 kl. 16:52
Hej

Jeg er også blevet noget lun på den. Kan den betjenes på anden måde end Siri. 

Hilsen
Jesper
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2021 kl. 08:19
indtil videre kan jeg kun betjene den via siri (engelsk) manuelt (lyd & standby) & via airplay, ellers via apple musik på min computer, men også via apple home. Der er en beta version af ios 14,5 der skulle der også blive intergreret flere musik tjenester der kan bruge HomePod mini, via Siri. Vil lige sige at jeg nyder kvaliteten af Apple musik via mit ATV4K til min Yamaha RXV-485, det lyder lige så godt som da jeg havde Tidal HIFI, mærkeligt men overaskende. Musik video lyder også bare godt selvom billedet er gammelt.

Redigeret af jugglerq - 21-Februar-2021 kl. 08:23
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 14:34
Hej

Bare et lille opfølgende spørgsmål. Kræver det så at Siri bliver sat til engelsk på alle sine enheder for at kunne snakke med Home Pod.

Jesper
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 14:45
det er kun min Home pod mini der har engelsk siri, resten er dansk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu