|
Apple iPad |
Besvar | Side <12345 47> |
Forfatter | ||
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:10 | |
kan du uddybe hvad Plugplayer kan i denne tråd? http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74814&title=plugplayer-til-iphone (blot så vi ikke kommer offtopic i denne tråd)
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:11 | |
jep det er rigtigt med vægten og ja - epub er formatet de bruger og der er mulighed for drm. - lavet af adobe! :-)
Jeg bruger i forvejen min ipod touch til at læse nyheder fra Google reader - og nej - den vil ike komme til at koste 3500,- for den billigste - de skriver 500 dollars for den helt almindelige version uden 3G. Rigeligt til mig. (men det kommer selvfølgelig an på hvad dollaren står i til den tid! :) ) |
||
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:17 | |
Jeg er overbevist om at jeg nu snart skal glæde mig over at skulle betale multimedieskat, så man med god samvittighed kan købe denne via jobbet. kan ikke helt se om man har brug for 3G - har ikke set præsentationen. Kunne man tilslutte sin iPhone til den, og så bruge den som 3G netværk som man kan med en alm pc? og er der usb stik på den, så man evt kan have data på en usb-stick?
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:24 | |
en macbook (new) koster i us store 999 usd og i dk store 7199 = faktor 7,21
En apple ipad entry til 499 vil så udfra samme faktor ende op med at koste ca. 3597,- kr (sikkert afrundet til et salgsvenligt tal i lokal valuta) og de dyrere... you do the math.
Jeg tvivler meget på at priserne komme til at afvige ret meget da apples prisstruktur intet har med told fragt eller andet, men mere trin mellem modellerne.. og det kan relativt afkodes ved at lure til deres andre modeller.
|
||
Mvh
René |
||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:27 | |
Selvfølgelige skal du betale multimedieskat for en iPad, men det skal man jo også for en iPhone, vi må så glæde os så lange det vare, at man kun skal betale EN multimedieskat for alle apparaterne man har, mon ikke vores kreative skatte far finde ud af det skal være per. apparaterne, man betale multimedieskat for. |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:29 | |
...
Redigeret af Brixen - 27-Januar-2010 kl. 21:58 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:30 | |
Tro at der bliver solgte frakker med ultra stor lomme som tilbehør til iPad, om kort tid
Og frakke der er iPad Ready |
||
Startrek
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:31 | |
Ja man så går det jo lige op, du komme til at betale samme skat som sidst år, selv om du har fået en skattelettelse |
||
Nikodk
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:32 | |
I misforstår mit indlæg - jeg har ikke noget imod at betale multimedieskat, når jeg blot har mulighed for at købe en ny pc, mobil osv via bruttolønnedgang. Så går det vist mere end op... men tilbage til iPad ingen der har læst eller hørt om der skulle være usb tilslutning på den, og om der eksempelvis kan benyttes en usb 3G løsning? det vil umiddelbart være meget sjældent jeg ville få brug for 3G på sådan en, men ville omvendt også være ærgeligt, hvis man ikke havde mulighed for at benytte den hvis man en dag var på farten
Redigeret af Nikodk - 27-Januar-2010 kl. 21:35 |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:33 | |
USB er der ikke noget af, men kan se der er en adaptor til deres multiconnector (samme som iPhone/Ipod Touch) enten en til usb eller en til flashcard så man kan hente fotos eller tilslutte usb kamera... så monikke det er den vej (se nederst på tech spec siden).
Og da man kan dele forbindelsen trådløst på sin iPhone burde det vel være en mulighed at denne fungerer som modem for Ipad.
|
||
Mvh
René |
||
Startrek
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:36 | |
Nogle der ved hvordan den bruges den som telefon, det ville jo se sjovt ud hvis man bruge iPad på samme måde som iphone og andre mobiltelefoner
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8626 |
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:39 | |
Jeg kan heller ikke lige se 3G som specielt brugbart - så handy er den heller ikke at slæbe rundt på. Det spøjse er at jeg pt. overvejer en bærbar, fordi det tit er irriterende at skulle ind på kontoret til sin iMac bare for at surfe lidt en sløj aften, så jeg vil hellere sidde i stuen. iPhone/iPod Touch kan i det tilfælde kun bruges til nød, men den lille iPad ville da være ideel til mit formål. Den kan så også komme med i køkkenet og indeholde opskrifter (MacGourmet findes allerede til iPhone/iPod, så mon ikke det kommer i en iPad optimeret udgave også).
|
||
Besvar | Side <12345 47> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |