|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 19:43 |
|
Køb en DVB-C tuner evt elgato 610 + eyetv så er du godt kørende.
Angående VOD, så kan der let downloades HD film fra den Amerikanske iTunes. Mener en film koster 30kr i HD format. 20 i almindeligt SD. Redigeret af lahan - 13-Oktober-2008 kl. 19:52 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Row. Du kan bruge den samme lille hvide remote til begge programmer. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan desværre ikke hjælpe dig med iPhone men du skal være velkommen til
at kikke forbi hvis vi vil se hvordan det kan fungere med EyeTv(kun analog), FrontRow, iTunes og iPhoto. Look and feel er helt anderledes end windows.... |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Men man kan da ikke få lov at købe film og serier fra den amerikanske iTunes her, kan man? - er der en snedig (og helst lovlig) omvej, jeg ikke kender? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan kun give dig ret men startede med at købe ATV, da det var det første Apple produkt jeg fandt interssant, samt kunne have i tasken med hjem fra US.
I dag havde jeg nok købt minien, hvilken jeg nok også kommer til på et tidspunkt når økonomien tillader det. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Husk også tunere og EyeTV sw, det koster jo også.
Vil tror du selv kan skifte ram og HDD, da det er let og billigt i andre Apple produkter, medmindre du køber i en Apple Store. |
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Omvej, ja - Lovlig, ikke helt. Når det er sagt, så er jeg suuuper glad for min Apple TV med en US konto. Adgang til masser af film i HD og SD og med den seneste opdatering også TV serier i HD. Der er et kæmpe udvalg og det er forholdsvist billigt. |
||
An a day...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Desværre kom der ikke en ny lille Mac-Mini med BluRay, faktisk har de helt droppet HDMI og BluRay i deres nye produkter.
Hvis du stadig har mod på sådan en medie center løsning, så kan du bruge denne Tuner fremfor Elgato. Rettelse: En HD film koster forresten kun 4$, så omkring 20kr via VOD. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
Det kan ikke betale sig at købe et firedtv boks til en mac, da du alligevel skal hen og have fat i EyeTV softwaren og den koster altså 80 euro alene. Så bliver det hurtigt en dyr løsning.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
Må indrømme, at jeg er lidt lun på sådan en Mac løsning. Kan man køre Yousee kabel tv med sådan en Eyetv tuner og kan man sætte flere tunere på? Så EyeTV Common Interface på http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/buy.da.html#up men der står kun til brug i Sverige.. |
||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
||
![]() |
||
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
ah - har surfet lidt nu og har flere spørgsmål: - kan man opgradere harddisken? Kan man sætte den til at optage på en ekstern harddisk istedet (på nettet via Wifi?) eller kan man sætte en ekstern harddisk på? Kan man streame udsendelserne på internettet som man kan med Orb på en Windows mediacenter pc? |
||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |