recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Musik spilleliste
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Musik spilleliste

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
K.Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-August-2015
Sted: Hasselager
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Rahbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Musik spilleliste
    Sendt: 21-August-2015 kl. 18:23
Er der nogen som ved om man kan gøre sin hjemme sammensatte spilleliste offentligt tilgængelig, lige som man kan i Sportyfi, så andre også kan få glæde af den.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 18:56
Ja, i iOS gøres det således:
åbn din playlist og tryk på share-ikonet (firkant med pil ud), så kan du dele din playlist via SMS, mail, FB mv..
Hvis man senere ønsker at den pågældende playlist ikke skal være offentlig, åbner man playlisten, trykket på "Rediger" og fravælger på en switch at dele listen.

Jens

Redigeret af jec - 21-August-2015 kl. 19:01
Til top
K.Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-August-2015
Sted: Hasselager
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Rahbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 19:45
Tak for hjælpen, det vil jeg prøve når jeg kommer hjem fra arbejde. God weekend
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu