|
Apple remote bliver ved med at skrue op |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2022 kl. 18:45 |
Mit apple tv 4k bliver ved med at sende signal til tv om at skrue op.
Jeg kan ikke få den til at stoppe. Selv når jeg slukker tv'et bliver standby lampen ved med at blinke. Nogle ideer til at at få den til at stoppe. Det virker selvfølgeligt at lægge den i et andet rum, meeeen... Ir på remote lyser også konstant.
Redigeret af aerik - 21-Marts-2022 kl. 18:46 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Adskille den og rense den?
Klaus
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Så må den lige ind på garanti inden.. 3 mdr gammel mener jeg.
|
|
jacobn
Junior bruger Oprettet: 22-April-2015 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde samme problem i weekenden, endte med at slukke helt for strømmen til både tv og Apple TV, efter genstart var der ingen problemer.
Ser ud til at andre også har haft problemer https://discussions.apple.com/thread/252906912
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Fjernbetjeningen fostætter. Så desværre ikke løsningen. Må nok bare finde tid til et komme i elgiganten med den.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
efter en god nats søvn virker den igen.
Må gå videre hvis den begynder på det igen.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et tip - Undgå at sidde med fjernbetjeningen i hånden hele tiden.
Jeg siger ikke at du gør det, men RIGTIG mange mennesker gør det, og ødelægger derved deres fjernbetjeninger. Dernæst kan det være væske, skidt, krummer, som kan være kommet under knappen. |
|
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det problem har jeg oplevet flere gange. 1. Tag strømmen fra Apple TV'et og sæt strømmen til igen. 2. Gå ind i system menuen og se om der ikke ligger en opdatering, som du manuelt kan starte 3. Installer opdateringen 4. Problem løst (5) Jeg aner ikke, hvorfor det sker, men har oplevet det på 2 forskellige Apple TV.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |