|
Apple Thunderbolt Display |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 00:52 |
Hej Alle
Jeg har besluttet mig for at købe en Apple 27" Thunderbolt Display men er lidt i tvivl om hva jeg skal holde øje med ved køb. Den skal i første omgang bruges som skærm til min Mac-Mini men senere som udvidet skærm til iMac når jeg får købt en MVH BJepsen
|
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Tak Jens Der plejer at gå lang tid fra rygte til kommer i handlen. Jeg havde lidt i tankerne at køre ud at kigge på en da jeg har fundet et par stykker på nettet. MVH BJepsen
|
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
synderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Jeg er ved at sælge mit, så giv endelig lyd, hvis der var noget.
Vh |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvor har du fundet nogen på lager? - de er udgået for et godt stykke tid siden.
et thunderbolt display i dag er egentlig ikke noget synderligt godt valg. Det er hamrende dyrt hvis det skal stå til en mini. Så ville jeg så afgjort hellere vælge en anden god skærm (og der er efterhånden rigtigt mange gode skærme med den skærmopløsning på markedet til en langt billigere pris, blandt andet Dell's ultrasharp skærme, eizo og nec og såmænd også de mere mainstream producenter) du skal sådan set bare have et minidp til DP kabel med (følger med i fx dell ultrasharp U2715h) så er der ingen problemer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |