|
Apple tilbyder rep af batteri iphone5 |
Besvar |
Forfatter | ||
socsci
Junior bruger Oprettet: 20-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-August-2014 kl. 19:10 |
|
Har en iphone5 der er indfattet af Apples reperationsprogram af batteriet. Mit batteri er elendigt, så det er jo gode nyheder for mig. Min telefon er dog stadig indenfor de to års reklamationsret. Så hvad ville I gøre, gå gennem apple eller gennem reklamationsretten? Jeg har købt den via Telia.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville klart gå gennem Apple. Det er nok det nemmeste.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
power
Bruger Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Er der nogle der ved om der er det samme med iPhone 4's ? Da min lige er blivet 2 år skete der nemlig at den ikke kan holde strøm. Skal lade den min. 3 gange dagligt. Selv hvis den lige er ladet op inden jeg går i seng. Kan den være gået ud i løbet af natten. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er der ikke noget om. Ellers er det vist ikke så svært at få et nyt i.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
350kr alt inkl. Eller gør det selv. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |