recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 2 (m. XBMC) VS Boxee Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple TV 2 (m. XBMC) VS Boxee Box

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dantheman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 13:18
Jeg har kørt med Boxee Box siden den kom ud, den køre genialt, larmer ikke og har verdens fedeste remote, og er røv billig omkring 1500,- Hvis du ikke bruger TV, så kan jeg som no brainer klart anbefale den. Du kommer aldrig til at bruge tid på updates eller lign, det kører helt af sig selv.
Til top
lmdcaje Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 10:04
Har selv både atv2 med xbmc og boxee box, atv2 er lidt sløv til at kører xbmc og har haft nogle gange den resetter mens man ser en film, men det er en lækker lille box og alt andet kører perfekt som Netflix, podcast og itunes / air play.
Boxee boxen spiller alt også i 1080p uden problemer, men interfacet er ikke så lækkert som xbmc, og jeg kan heller ikke lide at man skal dele alle ens data med Boxee's server. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu