|
Apple TV 2 - photo sync urimeligt langsomt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
carstengaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 22:45 |
Har nyligt fået mig en Apple TV2. Meget begejstret for adgang til videopodcast!
Men havde også glædet mig til fotofremvisningsfuntionen. Har PC, Win7, Itunes (seneste version), fotos gemt på en delt folder på en Windows home server (wired forbindelse til router) - denne i øvrigt gjort tilgængelig offline. Har TDC home trio wireless router. A-TV2 tilsluttet via wireless - kører super med musik og fx lokalt gemte podcasts (på PC'en). I det hele taget er der fin trådløs dækning i huset. Mit problem: Fotosync fra Itunes på PC til A-TV2 er urimelig langsom. Hver gang der navigeres væk fra fotos og tilbage igen skal den loade igen. Når først de er loadet kører det problemfrit. Ca 2GB billeder, ca 2.000 billeder så jo ikke helt urimeligt stor datamængde. Nogen forslag. Har set emnet på et par andre fora men ingen oplagt løsning. Har selv overvejet følgende:
Glæder mig meget til at høre jeres forslag. carstengaard
|
|
carstengaard
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ligger billederne i en folder ?
|
|
![]() |
|
carstengaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Hej - undskyld sent svar
Ja, billederne ligger i en folder på homeserveren (win homeserver) som Itunes synkroniserer med. I øvrigt oplever jeg opså at min favorit podcasts loader ekstremt langsomt. Tager ca 1. min at loade ca 30 favorit podcasts. Alt andet går som sagt glat. Hvis jeg ser på mit Itunes bibl kan jeg se lokalt gemte podcast (fx So ein ding over et år gammelt) med det samme og kører problemfrit, HD podcast starter umiddelbart og kører perfekt, you tube er uden problemer. I det hele taget er alt rigitig godt. Fraset favorit podcast og ikke mindst: photo fra Itunes Hvad er jeres erfaringer med ATV2 - samme eller kører det bare. Hilsen carstengaard
|
|
carstengaard
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
Ved ikke hvad du definer som langsomt.
Hos mig kan jeg få 800 billeder frem på ca 50 sekunder (2,8 GB). Det går selvfølgeligt hurtigere hvis man opdeler sine billeder i mindre albums. 'jeg kører med en trådløs forbindelse til mit ATV2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |