|
Apple TV 3 (ATV3) - stadig noget værd? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvorfor ikke atv3?? Jeg er godt klar over at du ikke er glad for appel, men... Jeg bruger stadig mit gamle atv3 i soveværelset og jeg bruge Netflix og Viaplay direkte på atv3 og det virker. Jeg har heller ingen problemer med at afspille fra iTunes. Og hvis der ikke er app direkte på atv3, så kan man jo stadig streame ligesom man bruger en chromecast. Hvis man har andre Apple produkter, kan man stadig styrer atv3 krmed iPhone/iPad.
|
||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad er der i vejen med HBO app på et Shield TV?
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nååå .... nu satte jeg mig ned og læste internettet tyndt omkring den dér Mi Box S 4K, og må sige at jeg har læst betydeligt mere positivt end negativt. Da den desuden er billigere ny end alt andet brugt, så virker det dumt ikke at teste, så jeg takker T-Duck for tippet.
|
||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der bare andre der bedre til vores behov her hjemme |
||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4583 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er der noget i vejen med den?
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er jo en mulighed der ikke nævnes, i listen over hvordan man kan se HBO.
Redigeret af JeTex - 19-Januar-2021 kl. 05:46 |
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4583 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det lød bare ikke som om, at trådstarter var forberedt på at købe den prisklasse, som Apple TV 4K og Nvidia Shield ligger i.
Hvis det kan bidrage til valget for jacobe, så er her en oversigt over, hvilke TV-platforme, som har HBO Nordic app'en: https://www.flatpanels.dk/streamingguiden.php
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
|
||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nvidia Shield er ganske rigtigt ej interessant pga. prisen. Men det er også irrelevant nu, da vi har besluttet at teste Mi Box S 4K.
|
||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
jeg har haft en mi 4k hjemme, man skal ikke forvente det vilde af den, den er så langsom i menuerne, usb porten er kun usb2.0 jeg havde et 1gbit usb netkort på porten og det gav ikke den store forskel i hastighed pga den langsomme port selvom netkort er usb3 fjernbetjeningen er ok så er det også sagt. overvej den lille nvidia shield tv den har blutooth remote og langt kraftigere cpu med 256 core samt 2gb ram
|
||||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den er så næsten tre gange så dyr... Mi boxen har nu også 2 GB ram og bluetooth remote - men savner ganske rigtigt en LAN-port. Til gengæld kan dens USB-port bruges til dine egne film på flytbare medier, hvilket ikke er muligt med den lille Nvidia. Redigeret af longjohn2 - 19-Januar-2021 kl. 12:58 |
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |