|
Apple TV 3 (ATV3) - stadig noget værd? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så man både har kablet net og samtidig USB port til disk.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
korrekt den er lidt dyrere men det er en helt anden bruger oplevelse alt kører flydende på nvidia.
Den lille nvidia kan hente film fra en nas server ellers skal man op i den store nvidia pro men den er noget dyrere da den har server interface indbygget.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Kan du bekræfte, at den du linker til også virker til Android? Og for 3 år siden købte jeg en lignende til min Intel Compute Stick, der kører Windows 10. Her fandt jeg ud af, at den kun kørte USB ver. 1.0 og fik omgående alle pengene tilbage, da jeg klagede til sælgeren. Senere fandt jeg ud af, at de findes i to forskellige udgaver, der udvendigt er fuldstændig ens. Men den ene udgave har USB 2.0 og de andre kun USB 1.0 Hilsen Carsten. |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men har testet med lidt forskelligt på min Mi Box S 4K, både med almindelig USB2.0 HUB og en crappy: som IKKE holder de lovede 100Mbit, men kun omkring 6/6Mbit på Yousee kabel TV (som klarer 335/65Mbit på kablet Gigabit netkort. og med et par forskellige USB3.1 -> RJ45 Gigabit adaptor med HUB. Også med en USB3.0 harddisk med HUB: og her koblet USB2.0 og USB3.0/USB3.1 type C med USB3.0 stik adapator: USB3.0/3.1 udgaverne fra DK er jo så noget dyrere. Og har ikke oplevet det give problemer, udover den langsomme 10Mbit USB2.0 LAN adaptor. Havde egentlig taget det for at være pga. 10Mbit/100Mbit automatisk skift problem, men kan måske skyldes det du nævner med at det kun var USB1.1? Redigeret af JørgenT - 20-Januar-2021 kl. 15:29 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Det jeg gjorde den gang, var at købe en SORT USB 3.0 hub med Gigabit ethernet adapter. De kostede dengang lige under 80 DKr. Or viker stadig på min Intel Compute Stick, der kører Windows 10. Jeg har senere prøvet både min Hvide USB 1.0 Hub og den SORTE USB 3.0 Hub på min Android Boks. Ethernet forbindelsen virker IKKE i nogen af dem. Mi Box S 4K har fuld størrelse USB 2.0 Porte og den nye Chromecast med Google TV har en micro USB-C port, som også bruges til at strømforsyne den. Men jeg kan huske en tråd på Reddit om 'Hubs that work with CCGTV': Her beskriver man nogle HUB's alt efter om de: 'Works: Partially works: Don't Work:' Den nye Chromecast med Google TV kører Android TV ver 10, mens Mi Box S 4K kører Android TV ver 9, men hvis det var mig, der skulle finde en USB Hub med et RJ45 ethernet forbindelse, ville jeg kigge i ovenstående tråd. Det er IKKE alle Android enheder, der har drivere for flere forskellige Ethernet IC'er. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Januar-2021 kl. 16:14 |
||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har købt et par stykker af denne type:
til brug med Chromecast 1. generation og Chromecast Audio. Og virker her. Ved ikke med den nye Chromecast med Google TV ?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den nye Chromecast med Google TV kan både styres med den medleverede remote og med telefon/tablet. Den kommer vel også snart til salg i Danmark, men ellers har den jo længe kunnet købes i f.eks. Tyskland eller Frankrig til omkring kr. 500 + forsendelse. Jeg fik min leveret til Flensborg for ca 515.
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |