recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 3 byttes til Apple TV 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 3 byttes til Apple TV 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 3 byttes til Apple TV 2
    Sendt: 06-Januar-2014 kl. 19:21
Hej.

Som overskriften siger, så søger jeg én som ønsker at bytte sit Apple TV 2 med mit nye og stort set ubrugte Apple TV3 (købt i december måned 2013 - og naturligvis med kvittering).

Mit Apple TV 3 fejler absolut intet, og alt medfølger (også original emballage). Jeg bytter naturligvis kun til et fungerende Apple TV 2! ;-)

Jeg bor i Tilst ved Aarhus, så hvis du er interesseret i et bytte, må du meget gerne bo i Aarhus eller omegn! :-)

På forhånd tak

Morten
Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Du skal nok ikke regne med et byt lige over. Forstået på den måde at ATV2 er i langt højere kurs end ATV3. Så er du forberedt.

Jamen man har jo altid lov at håbe der er en venlig sjæl derude :-) Og hvis der kræves penge, så må vi jo tage den der fra...
Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 20:40
Har et Atv2 som jeg bare bruger til netflix, så kunne godt "nøjes" med et ATV3.
Det er IKKE opdateret til den nyeste software.

Hva vil du gi oveni?

Og bor i Århus midtby
Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af KimH84 KimH84 skrev:

Har et Atv2 som jeg bare bruger til netflix, så kunne godt "nøjes" med et ATV3.
Det er IKKE opdateret til den nyeste software.

Hva vil du gi oveni?

Og bor i Århus midtby

Tak for din henvendelse... Jeg har sendt dig en PM! :-)
Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 18:37
Jeg har nu fået byttet. Jeg takker KimH84 :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu