|
Apple Tv 3 hvor? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
JonasDK90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2012 kl. 17:59 |
Hej brugere på Recordere.
Hvor får jeg fat i et Apple Tv 3 hurtigst muligt? Var i Fona og Elgiganten her i morges og der havde de ikke fået noget endnu. I Elgiganten mente den "Apple interesseret del af personalet", at de først havde det i hænde i April - wtf? Ved det kan bestilles på apple.com, men vil gerne undgå den 5-7 dages lange ventetid. Nogle der ved noget? Tak på forhånd Redigeret af JonasDK90 - 16-Marts-2012 kl. 18:22 |
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg fik min med TNT kl 13 idag....
![]() |
|
![]() |
|
JonasDK90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
Nej hvor irriterende! :D
Skulle ha skrevet mig op på apple.com med det samme. Men regnede mig den ville ankomme i butikken samtids. |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Min kom også med TNT kl. 13
|
|
![]() |
|
Lækkert :)
Men nogle der ved hvor den kan købes imorgen? Helst omkring københavns området.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
tjaa på applestore står der leveringstid 5-7 business days, så det betyder at der ikke er noget som helst i landet endnu. - med andre ord. de skal købes udenfår DK!
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Hvad der står på AppleStore har da ingen sammenhæng med lagerstatus i DK.
|
|
![]() |
|
Nej, ville jeg heller ikke mene Lunddal.
|
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Nej Claus det er squ en omgang munddiare det der.. Noget af farligste ved internettet. Folk der skriver om noget de ik virkelig faktisk ved noget om.
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Humac skriver at de har den på lager i deres web butk, så prøv at kigge forbi dem... :-)
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Og min tnt levering var forbi kl. 12. hvor jeg var på arbejde :-(
|
|
![]() |
|
Nej, Humac har dem ikke på lager. Det er sikkert wallmount du kom til at kigge på :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |