recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Tv 3 hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Tv 3 hvor?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Tv 3 hvor?
    Sendt: 16-Marts-2012 kl. 17:59
Hej brugere på Recordere.

Hvor får jeg fat i et Apple Tv 3 hurtigst muligt? 
Var i Fona og Elgiganten her i morges og der havde de ikke fået noget endnu. I Elgiganten mente den "Apple interesseret del af personalet", at de først havde det i hænde i April - wtf? 

Ved det kan bestilles på apple.com, men vil gerne undgå den 5-7 dages lange ventetid. 

Nogle der ved noget? 

Tak på forhånd

Redigeret af JonasDK90 - 16-Marts-2012 kl. 18:22
Til top
MeLViS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MeLViS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 18:08
jeg fik min med TNT kl 13 idag.... Wink
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 18:13
Nej hvor irriterende! :D 
Skulle ha skrevet mig op på apple.com med det samme. Men regnede mig den ville ankomme i butikken samtids. 


Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 18:40
Min kom også med TNT kl. 13
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 18:45
Lækkert :)
Men nogle der ved hvor den kan købes imorgen? Helst omkring københavns området. 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 19:49
tjaa på applestore står der leveringstid 5-7 business days, så det betyder at der ikke er noget som helst i landet endnu. - med andre ord. de skal købes udenfår DK!
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 20:04
Hvad der står på AppleStore har da ingen sammenhæng med lagerstatus i DK.
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 20:06
Nej, ville jeg heller ikke mene Lunddal. 
Til top
MeLViS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MeLViS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 20:08
Nej Claus det er squ en omgang munddiare det der.. Noget af farligste ved internettet. Folk der skriver om noget de ik virkelig faktisk ved noget om.
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 20:46
Humac skriver at de har den på lager i deres web butk, så prøv at kigge forbi dem... :-)

Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 20:47
Og min tnt levering var forbi kl. 12. hvor jeg var på arbejde :-(
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 20:53
Nej, Humac har dem ikke på lager. Det er sikkert wallmount du kom til at kigge på :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu