|
Apple Tv 3 hvor? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.humac.dk/Ja, de har den. Og hvis den virker, så er der vel ikke noget galt i at købe hos dem.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
|
Humac er da vildt troværdige
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Mener du det, eller er det fis?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
|
100% da.
|
||
![]() |
||
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Min kom 11.20 på mit arbejde ;-). Men havde først fri kl. 14.30.
|
||
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
||
![]() |
||
JonasDK90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
|
De har den ikke i deres webshop, men de har den altså i butikken?
|
||
![]() |
||
|
Ja, det står der på deres hjemmeside at den er. Så det er bare at prøve.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
JonasDK90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
|
Det havde jeg overset ;) Tak for det
|
||
![]() |
||
|
Blot til info; De har den hos Humac. Har lige fået et eksemplar hos Humac i Lyngby
|
||
![]() |
||
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
|
Det var jo det jeg skrev ![]() Og god fornøjelse med den. ![]() |
||
![]() |
||
|
Jep og tak! :)
Nu venter jeg bare på et jailbreak til den
![]() Redigeret af JonasDK90 - 17-Marts-2012 kl. 14:45 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Jeg fik lige et opkald fra Eplehuset i Aarhus, som har min ATV3 liggende.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |